HD-Hoefie schreef:
Bart: Je zegt: wat vind je van deze ? Die heb ik namelijk gekocht in de prijsklasse wat jij noemt. Het is dus mogelijk voor die prijs wat degelijks te vinden
Is de jouwe dan ook al voorzien van een LPI installatie.
Want als ik iets koop heb ik het liefst eentje die er natuurlijk nog netjes uit ziet met niet teveel km / miles en eentje die voorzien is van een lpi installatie.
Of ga ik dan teveel eisen stellen.
Daarom ook mijn vraag in het begin: Is het voor een HEMI 5.7 veel als ie 90.000 mls op de teller heeft staan.
Grtz,
Hoefie
Mijne is nog
niet voorzien van LPI. Dat lijkt me al moeilijker om in die prijsklasse te vinden. Mijn nieuwe wagen ziet er echt zoals nieuw uit en ik ben blij dat er vanaf het begin geen LPI inzit. Nu kan ik een nieuwe installatie laten inbouwen, dan weet ik ook dat alles nieuw en in orde is = garantie !!
Mijn garagist heeft me hier ook van overtuigd dat het beter is een truck te kopen die wat goedkoper is
zonder LPI en ze dan zelf te laten leggen ipv een truck met LPI, meestal wat duurder, zeker in België, en je niet weet wat er allemaal mee gebeurd is in het verleden. LPI is nogal gevoelig en zorgt nogal eens voor problemen.
En 90 000 miles, tja mijne heeft er 54 000 en het is altijd beter om niet te hoge miles te hebben, dat lijkt me logisch. mijn garagist gaat dan ook altijd op zoek naar low miles trucks tenzij je echt anders vraagt. Hij zoekt steeds rond of onder de 50 000. Op zich is 90 000 niet veel natuurlijk voor zo'n motor maar andere delen slijten mee, zeker als hij al van in het begin op LPI ligt zou ik geen 90 000 miles op de teller willen.
Mijn vorige dodge (zie avatar, 5,2 handgeschakeld) had 280 000 KM en bolde nog zeer goed. Je moet er ook wat geluk me hebben zeker?
Ik vertrouw mijn garagist ook 100% wat betreft de kwaliteit van de trucks die hij invoert. Ik heb mijne gekocht zonder hem te zien, zelfs op foto niet. Maar aangezien ik al meerdere trucks van hem zag die hij invoerde twijfelde ik dan ook geen seconde om deze aan te nemen toen hij me belde om te zeggen dat hij er een gevonden had. Het resultaat heb je gezien in mijn topic

Ik ben er echt blij mee en hoop snel te kunnen rondsjezen. Ik ben nu aan het wachten op de nodige documenten. Dat is wel een nadeel als je invoert, dat lange wachten. Als je een reeds ingeschreven truck koopt kan je morgen rijden....
Bart