RiverSide schreef:
leuk & goed idee,
ben zelf 1x op een snert meeting geweest,er valt van alles te leren over dodges,....maar laat ik daar nu totaal niet geintresseerd in zijn.
Was destijds puur op zoek naar Ford f250 info en ideën opdoen/delen.Ik had de auto toen nog maar net een paar weken.
Stonden er maar 2,...nog orgineel ook,zonder mods.(op een schotel na dan)
Ik heb nu alles alleen uitgezocht en heb het gevoel dat ik de enige ben die zijn ford van allerlei tech mods voorziet.En dan praat ik niet over bullbars mistlampen ledjes of air verfrissers.
meetings zijn er naar mijn mening om tech info/ideën etc uit te wisselen,niet om naar elkaars led lampjes te kijken....(niet verkeerd bedoeld).
gezelligheid staat voorop maar dan moet je wel wat gesprek stof hebben....slap ouwehoeren kan ik hier in de kroeg op de hoek ook.
Als hemi/srt trucker zou ik zeker geintresseerd zijn,...wie weet hoeveel kennis zo,n groep bij elkaar heeft.
respect voor het genomen iniatief en aanbodt voor locatie...hoe makkelijk wil je het hebben?
gewoon doen!
nou daar gaat het op bvb de snertmeeting dus niet om, als je graag over techniek praat kan je veel beter een technische dag of avond organiseren. en dan bvb alleen voor de ford mannen , de tijd is er ook niet om ook nog ff op de serieuse technische zaak in te gaan , voor dat iedereen weer eens bij gebuurt is is de dag om
op de snertmeeting wordt alleen geouwehoert en slap gezevert :

en natuurlijk ook kennis gemaakt met de nieuw komers .