hoi , moet je horen Limbo beast

, Ik hou ook van stangen en dingen zeggen die een ander op de kast jagen alleen.....op een forum kun je elkaar niet in de ogen kijken, dat houdt in, dat je je mening, je houding en je vuur, waarmee je je mening verkondigt, niet meer tijdig kunt bijstellen. Dat betekent soms, dat één woord op scherm méér schade aan kan richten ,dan een hele volzin in iemands gezicht...
Wat smaken aangaat, die verschillen en ach, wat is er nu niet 'tupperware"de laatste 35 jaar aan auto's... Wees blij , dat we in het kunststoftijdperk leven; exotisch gevormde dashboards waar mijn vader nooit van durfde te dromen..
Keuzes die we maken.
De één huodt van dik, de ander van dun. Laten we blij wezen met de diversiteit onder ons, anders hadden we allemaal in een blauw pak gelopen, een Lada achtige auto voor de deur een een russisch achtige moeke achter de deur.
Ik ben een Fordliefhebber... alle andere trucks vind ik een lust voor het oog en een plezier om onder de kap te kijken maar een F150/250 1977-1995 maakt een dikke YESSSSS in me los.
Beauty is in the eye of the beholder" heeft iemand es gezegd en zo moeten we het ook zien... Wat mooi is, is de saamhorigheid hier op het forum en dat men eerlijk is een must... Laten we daarom voorzichtig met elkaars mening omgaan en dat ongeacht wat voor truck iemand rijdt, we geen burgerlijke eenheids worsten met een Prius zijn.