Het is nu di jul 15, 2025 0:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1012 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:11 
DB_Cowboy schreef:
Henry schreef:
Tof om te lezen dat het een zeer geslaagde dag is geweest, ben reuze benieuwd wie er met de cups vandoor zijn gegaan..

De juiste lijst heeft John.

Toch even een poging doen en zien of ik alles nog weet.....

Best of show ==> Floor met z'n srt-10 Na alle ellende verdiende hij nu toch eens een leuke meevaller met een prachtig monster van een srt-10.Het genoegen gehad van die plots in m'n zijspiegel te zien opduiken ook in de reis naar eindhoven en je gaat echt wel op kant als je zoiets in de spiegel ziet !

Best of newtimer ==> Gele yellow fever srt-10 die hier ook op het forum zit,kom wel niet meteen op de nicknaam,was tot in de kleinste puntjes veranderd.

Best of oldtimer was een gele chevy apache met rode vlammen.

Best of babe was Ann die al te bewonderen is op de foto's ;-)

Best of ventieldopje was een rode srt-10 met doodshoofd motieven op nr plaat,hitchcover,ventieldopjes,enz...

Kokkie had een beker voor show 'n shine
Elwin voor beste forumlid
Er was ook nog een daytona mango die een beker had voor show 'n shine

Das precies een mooi lijstje zo pascal, zal het nog wel horen van John.

De jury zal nog wel wat moeite hebben gehad met de show & shine bekers als ik de pics allemaal bekijk..

Best of Show voor Floor, dik verdiend vind ik. (vooral na alle ellende van de laatste tijd)

Grtz.

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:14 
Pro Trucker

yep, terechte winnaar. Piekfijn die truck, niet normaal...

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:17 
Heavy Trucker

Henry schreef:
Das precies een mooi lijstje zo pascal, zal het nog wel horen van John.

De jury zal nog wel wat moeite hebben gehad met de show & shine bekers als ik de pics allemaal bekijk..

Best of Show voor Floor, dik verdiend vind ik. (vooral na alle ellende van de laatste tijd)

Grtz.

Geloof me Henry,het was niet makkelijk voor de show'n shine en de best of show bekers.Andere waren dan wel makkelijk.Oldtimer en newtimer waren ook niet makkelijk kiezen.Ik kan het weten,ik zat mee in de jury ;-)

Die 100€ omkoopgeld stort je maar op m'n rekening hé Jan :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:21 
Pro Trucker

hoe, het was toch 10 kg gehakt, hadden we zo niet afgesproken :scratch: :D :evil3: :evil4: :thefinger:

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:22 
Heavy Trucker

Floor schreef:
hoe, het was toch 10 kg gehakt, hadden we zo niet afgesproken :scratch: :D :evil3: :evil4: :thefinger:

Lap,volgende keer eerst boter bij de vis vooraleer ik me laat omkopen,wat moet ik immers met gehakt,ik ben meer een biefstukkenvreter :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:24 
Super Trucker

Een auto bekleedster uit Eindhoven was vanmiddag ook aanwezig en was aan het flyeren.
Zij gaf te kennen dat ze hier best wel met een kraampje had willen staan.
Dus John, als er volgende keer kraampjes komen kun je haar ook wel uitnodigen denk ik zo.

http://www.rachelsarah.nl/index.html

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:26 
DB_Cowboy schreef:

Geloof me Henry,het was niet makkelijk voor de show'n shine en de best of show bekers.Andere waren dan wel makkelijk.Oldtimer en newtimer waren ook niet makkelijk kiezen.Ik kan het weten,ik zat mee in de jury ;-)

Die 100€ omkoopgeld stort je maar op m'n rekening hé Jan :D

Ik geloof je gelijk, ik heb er vandaag een kleine 550 langs moeten lopen voor 11 verschillende catogorien.......

Niet normaal, heb geen benen meer over en kan bijna niet meer typen :albino:

Grtz.

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:29 
Pro Trucker

johnhemi schreef:
ik geniet nu van alle reacties maar ben niet in staat om serieus te reageren :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken:

greetz JOHN AND THE KROEW :D :D :D :D :D :D

top john perfect geregeld :!: :!: :!:
pak :occasion5: er nog maar een paar extra op :occasion5: :drunken: :drunken: :drunken:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:34 
Heavy Trucker

Heb vandaag ook van sommige mensen het commentaar gehoord "er is niks te doen" en "er is geen ambiance".

Voor die mensen,kijk..... Het was de eerste keer,je moet eerst weten of je meeting gaat lukken en of je er volk naartoe krijgt vooraleer je gaat beginnen met standhouders,muziekgroepjes en zo te engageren.
Zou nogal belachelijk zijn moest je daar een ganse hoop standhouders laten komen,enkele bandjes laten opdraven en dan meemaken dat er amper 20 trucks zijn......

Voor mij persoonlijk hoeft dit zelfs niet,ik heb me echt goed vermaakt met de babbels en het bewonderen van de vele mooie trucks.Ik kwam zelfs tijd tekort om met iedereen een babbeltje te slaan.

Tot slot maak je zelf de ambiance en daar heb je toch echt geen groepje voor nodig ? Toch ?

Slechts één kleine opmerking wat betreft de truckstop...... ik denk dat ze de opkomst onderschat hadden,want die konden echt niet volgen op een bepaald moment met de bestellingen :D :D :D Volgende keer rond het middaguur misschien wat extra handjes voorzien,want ik denk dat deze meeting alleen maar zal groeien en er volgend jaar nog veel meer volk op afkomt ;-)
Terrasje was ook leuk geweest met dit weer (ideetje voor volgend jaar ;-) )

Standjes,tja,waarom niet ? Standhouders kunnen altijd hun steentje bijdragen tot de onkosten zodat de meeting gratis kan blijven ;-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:37 
Heavy Trucker

is het een meeting of een markt?
heb de indruk dat zij die niets ondernemen steeds het meest gal spuwen :evil:

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:38 
Super Trucker

Ik denk dat ik namens iedereen hier kan spreken en kan zeggen: jury leden allemaal hartelijk bedankt voor de tomelose inzet en beoordelingen en ik neem meteen aan dat jullie voor moelijke beslissingen hebben gestaan met al die tientallen schoonheden op het terrein.
Tip voor de volgende keer: rolschaatsen misschien :?: :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:48 
Heavy Trucker

thea schreef:

En heb je het hier dan op mij Thea ?
Blijkbaar op de teentjes getrapt of zo ?

Als ik mijn mening geef is dit om bij te dragen aan een verbetering van een meeting of evenement,als iedereen zijn mening voor zich houdt heb je er het ruiken naar of je het goed of slecht hebt gedaan.
Ik krijg dan voor mijn part maar de stront over me heen,maar ik zal er geen minuut slaap voor laten,ik weet tenminste van mezelf dat ik opkom voor mijn mening en niet zoals de meesten loop te zeuren op een meeting of een rondrit om dan achteraf te zeggen dat het perfect en top was en achter de rug om te lopen lullen van "dit kon beter en dat trok op niks,enz...."

Het is hier nog altijd een usatruck forum waar we met z'n allen kunnen discussieren over onze trucks en onze hobby en hoe we het met z'n allen ervaren als we een meeting doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 21:55 
Heavy Trucker

Stun schreef:
Hallo luitjes,

Hier even de vrouw van Stun......

Die baalt als een stekker dat hij er vandaag niet bij kon zijn, zeker na dat vele van jullie hem zo aangemoedigd hadden om zeker wel te komen. Hij ligt op dit moment met een sombrero op in bed, en hoest, proest, niest en ijlt het liedje LA CUCARACHA, LA CUCARACHA, NANANANA. Jahoor uitgerekend dit weekend heeftie de Mexicaanse griep!!! Ik weet niet waar hij zieker van is, die griep of dat hij niet naar Eindhoven kon. Het is voor hem te hopen dat er snel weer een meeting komt, want als we jullie reacties lezen moet het heel tof geweest zijn.

Groetjes, Muis

Wens hem veel beterschap :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 22:00 
Pro Trucker

Floor schreef:
yep, terechte winnaar. Piekfijn die truck, niet normaal...

ze hebben diene trofee uit kompassie gegeven... :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 27, 2009 22:03 
Heavy Trucker

DB_Cowboy schreef:
thea schreef:

En heb je het hier dan op mij Thea ?
Blijkbaar op de teentjes getrapt of zo ?

Als ik mijn mening geef is dit om bij te dragen aan een verbetering van een meeting of evenement,als iedereen zijn mening voor zich houdt heb je er het ruiken naar of je het goed of slecht hebt gedaan.
Ik krijg dan voor mijn part maar de stront over me heen,maar ik zal er geen minuut slaap voor laten,ik weet tenminste van mezelf dat ik opkom voor mijn mening en niet zoals de meesten loop te zeuren op een meeting of een rondrit om dan achteraf te zeggen dat het perfect en top was en achter de rug om te lopen lullen van "dit kon beter en dat trok op niks,enz...."

Het is hier nog altijd een usatruck forum waar we met z'n allen kunnen discussieren over onze trucks en onze hobby en hoe we het met z'n allen ervaren als we een meeting doen.

als ge u aangesproken voelt....

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1012 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]