Heb vandaag ook van sommige mensen het commentaar gehoord "er is niks te doen" en "er is geen ambiance".
Voor die mensen,kijk..... Het was de eerste keer,je moet eerst weten of je meeting gaat lukken en of je er volk naartoe krijgt vooraleer je gaat beginnen met standhouders,muziekgroepjes en zo te engageren.
Zou nogal belachelijk zijn moest je daar een ganse hoop standhouders laten komen,enkele bandjes laten opdraven en dan meemaken dat er amper 20 trucks zijn......
Voor mij persoonlijk hoeft dit zelfs niet,ik heb me echt goed vermaakt met de babbels en het bewonderen van de vele mooie trucks.Ik kwam zelfs tijd tekort om met iedereen een babbeltje te slaan.
Tot slot maak je zelf de ambiance en daar heb je toch echt geen groepje voor nodig ? Toch ?
Slechts één kleine opmerking wat betreft de truckstop...... ik denk dat ze de opkomst onderschat hadden,want die konden echt niet volgen op een bepaald moment met de bestellingen

Volgende keer rond het middaguur misschien wat extra handjes voorzien,want ik denk dat deze meeting alleen maar zal groeien en er volgend jaar nog veel meer volk op afkomt

Terrasje was ook leuk geweest met dit weer (ideetje voor volgend jaar

)
Standjes,tja,waarom niet ? Standhouders kunnen altijd hun steentje bijdragen tot de onkosten zodat de meeting gratis kan blijven

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !