Het is nu vr mei 24, 2024 18:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 22:07 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 21:23
Berichten: 2517
Woonplaats: Alkmaar/NL
Ik rij elk jaar hier mee met de Pickup.
Er rijden niet echt veel US cars mee maar dit jaar is het thema USA dus wat meer trucks zou mooi zijn :D

Afbeelding
Afbeelding

Geachte heer, mevrouw,

Na het grote succes van de vijf voorgaande jaren zal dit jaar alweer de zesde editie van de ORANJETOUR aan ZEE 2011 van start gaan.
De organisatie van dit evenement, speciaal opgezet voor gehandicapte en/of chronisch zieke kinderen is in handen van de Oranjevereniging Katwijk aan Zee.

Het evenement zal plaats vinden op zaterdag 7 mei 2011.
Locatie: Parkeerterrein Noordduinen Katwijk aan Zee
Tijdstip: 11.00 tot 18.00 uur

De deelnemende voertuigen zullen worden voorzien van een prachtig ,oranje bloemstuk. Deze bloemstukken mogen de deelnemende chauffeurs na afloop van de ORANJETOUR gratis mee naar huis nemen als dank voor hun medewerking.
Dit jaar is het thema: ORANJETOUR GOES AMERICA. De deelnemende kinderen zullen tijdens deze jubileumtour zoveel mogelijk verkleed gaan, gericht op thema Amerika en alles wat daarmee te maken heeft. Wij stellen het dan ook zeer prijs als u ook met uw kleding daarmee rekening wil houden. Na afloop van de ORANJETOUR zal er in de grote feesttent (Huis-van-Oranje) op het parkeerterrein een speciale show plaatsvinden gericht op het thema Oranjetour goes America. Ook u bent voor dit optreden van harte uitgenodigd. Op onze website www.ovkatwijkaanzee.nl kunt u de foto’s van voorgaande jaren bekijken. U wordt bij aankomst ontvangen met een kopje koffie en broodje haring. Tussen de middag staat er voor de deelnemende chauffeurs een heerlijke lunch klaar. Tevens zijn er extra consumpties en diverse Amerikaanse snacks tegen betaling verkrijgbaar.
Een gedeelte van de Boulevard in Katwijk zal feestelijk worden versierd en op diverse locaties op de Boulevard zullen er buiten optredens plaatsvinden. Ook zal de KNRM ism diverse hulpdiensten op het parkeerterrein bij de feesttent, diverse demonstraties verzorgen.

Bent u in het bezit van een bijzondere of opvallende auto, dan zouden we het fijn vinden als we op uw medewerking mogen rekenen.
U zou de gehandicapte / chronisch zieke kinderen er een erg groot plezier mee doen. U kunt zich opgeven door het bijgevoegde inschrijfformulier in te vullen en per post of per mail terug te sturen. Kent u misschien nog meer chauffeurs van opvallende en bijzondere voertuigen die graag aan dit evenement mee zouden kunnen werken? Laten deze zich dan zo snel mogelijk aanmelden. Met z’n allen kunnen we ervoor zorgen dat de zieke kinderen eens een dag hun zorgen kunnen vergeten en genieten van een bijzonder, speciaal voor deze kinderen georganiseerd evenement. Eind april krijgen alle deelnemers verdere informatie per mail toegestuurd.

Graag tot ziens!

Commissie Oranjetour
Oranjevereniging Katwijk aan Zee
E: voorzitter@ovkaz.nl
I: www.ovkatwijkaanzee.nl

_________________
Alex

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 23:05 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 19, 2009 19:36
Berichten: 3492
Woonplaats: gran alacant
hoi alex ,ik zal eens in m'n agenda zien en als ik kan dan doe ik mee :!:
ik zou eventueel dan blijven overnachten in een hotel als dit gaat .
ik ga het eens uitvogelen :D :D :D
leuk initiatief trouwens :D :D :D

_________________
thierry
'2006 dodge ram


http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 20:10 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 19:09
Berichten: 1884
Woonplaats: naaldwijk
hmm zal de agenda er eens bij pakken
gaat hier denk ff tijd voor vrij maken

_________________
FRED


hard werken wordt niet betaald lang werken wel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 12:47 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
wij zullen er ook zijn,net bericht van inschrijving ontvangen
altijd fijn om te rijden voor een goed doel :P

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 22:32 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 23, 2011 16:35
Berichten: 36
Woonplaats: Katwijk
Hallo allemaal

Ik heb vorig jaar meegereden in mijn rode camaro,
dit was echt geweldig.
En helemaal als je die kinderen ziet genieten.
Ik had de pech dat de camaro er mee stopte op
de boulevaart in noordwijk.
Gelukkig kreeg ik hem wel weer aan de praat, de
versnellingsbakwerd een beetje erg warm door het
langzame rijden.
Voor de gene die kunnen, gewoon meerijden hoor.
Dit is hartstikke leuk.

_________________
Marco
Dodge ram 1500
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 14:15 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
Hopelijk zijn de Amerikaanse wagens zaterdag goed vertegenwoordigd :?:

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 16:38 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 21:23
Berichten: 2517
Woonplaats: Alkmaar/NL
Meestal zijn er wel een 5 a 10.

We zijn al met zijn tweeen :D

Zullen wel veel mx5 jes zijn die club rijdt elk jaar mee.
Veel oldtimers.

_________________
Alex

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 16:45 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
woehoew toch al met z'n 2'tjes :D

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 20:20 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo dec 22, 2010 20:32
Berichten: 403
Woonplaats: Breskens
Ik ben nog aan het twijfelen na afgelopen zaterdag :roll:
Ik zou wel willen alleen is het 2,5 uur rijden voordat ik er ben en weer 2,5 uur terug.
Anderzijds kan ik die koppie,s weer niet weerstaan dus ik twijfel nog wat te doen.
Wellicht kom ik dan op de bonnefooi kan dat ook??? :?: en dan daar inschrijven. :?:

_________________
Erwin
2006 Ford F150 Lariat


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 21:56 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 21:23
Berichten: 2517
Woonplaats: Alkmaar/NL
Je zou ze kunnen mailen.
Valt meestal wel iemand uit.
Komen iets van 75-100 auto's .


Programma




10.30 – 11.30 uur

U wordt op zaterdag 7 mei tussen 10.30 uur en 11.30 uur verwacht bij de feesttent “Huis van Oranje”, op het parkeerterrein Noordduinen aan de Noordduinseweg in Katwijk aan Zee. Bij aankomst bij de feesttent zijn vrijwillig(st)ers van de Oranjevereniging Katwijk aan Zee aanwezig om u te ontvangen. Zij zullen u ook begeleiden naar de plaats bij de feesttent waar de oranje biedermeier bloemstukken op de deelnemende voertuigen zullen worden bevestigd. Alle deelnemende chauffeurs ontvangen een oranje keycord voorzien van de gegevens van de chauffeur.

Bij aankomst ontvangt u ook een envelop met instructies, consumptiebonnen en een bon voor een lunchpakket en de feestgids.

Bij aankomst bij de feesttent krijgen de deelnemende chauffeurs ook nog een broodje haring en een kopje koffie met Katwijkse knipkoek aangeboden.



Na het bevestigen van de bloemstukken op de auto’s worden deze geparkeerd in de speciaal daarvoor bestemde vakken, op volgorde van de deelnemersnummers.

In de feesttent kunt u de lunchpakketbon inwisselen voor een lunchpakket. De consumptiebonnen zijn uitsluitend te besteden in de feesttent, het Huis-van-Oranje. Per deelnemend voertuig is 1 lunchpakket beschikbaar. Ook de deelnemende kinderen en begeleiders zullen hier lunchen. Tijdens de lunch zullen er artiesten optreden. Mocht u extra consumpties willen nuttigen dan zijn deze tegen betaling in de feesttent verkrijgbaar. Tevens is er de mogelijkheid om, tegen betaling, diverse snacks aan te schaffen in de feesttent.



Tevens vinden op het terrein bij de feesttent demonstraties plaats van de KNRM (reddingsmaatschappij) en diverse hulpdiensten.



12.15 – 14.00 uur

Lunch in de feesttent.



14.10 uur

Politie bespreekt het verloop van de tour en de gedragsregels waaraan iedere deelnemer zich dient te houden.



14.30

Opstellen deelnemende voertuigen. De voertuigen worden opgesteld op volgorde van het aan u uitgereikte deelnemersnummer. Om organisatorische redenen verzoeken u vriendelijk om niet van deze indeling af te wijken.



Uiterlijk 14.45 uur

Start OranjeTour aan Zee.

Gedurende de middag vinden er op de Boulevard in Katwijk allerlei activiteiten plaats.



16.30/16.45 uur

Aankomst bij feesttent Huis van Oranje.

Aanvang feestmiddag in het Huis-van-Oranje (feesttent) voor de deelnemende chauffeurs en de deelnemende kinderen.

Voor deelnemende kinderen wordt voor drinken en versnaperingen gezorgd. Tijdens de feestmiddag zijn de consumpties met uw bonnen in de feesttent verkrijgbaar. U kunt eventueel, voor eigen rekening, in de feesttent nog extra consumpties aanschaffen.



16.45 – 18.00 uur

Na afloop van de tour zal er om 16.45 uur een wervelende Oranjetourshow plaatsvinden in het Huis-van-Oranje. De show wordt gepresenteerd door Daan de Mooij van Lollypop Entertainment. Hij neemt de kinderen en alle chauffeurs en bezoekers mee in een programma vol zang, dans, een en entertainment. Bezoekers zijn tijdens de Oranjetourshow van harte welkom.



18.00 uur

Na afloop van de middag ontvangen de deelnemende kinderen wat presentjes en is het programma definitief afgelopen.







Het totale feestprogramma van de Oranjevereniging Katwijk aan Zee (grootste van Nederland) kunt u bekijken op de website



www.ovkatwijkaanzee.nl









Aandachtspunt:

Mocht u bij aankomst van een toilet gebruik willen maken dan willen wij u erop attenderen dat u gebruik kunt maken van de toiletunits bij de feesttent in Katwijk aan Zee.



Tevens zouden de deelnemende kinderen het erg leuk vinden als de chauffeurs in hun kleding ook iets van het thema Oranjetour Goes America tot uitdrukking kunnen laten komen. Dit kan een hesje zijn, een petje, enzovoorts. Uiteraard is dit niet verplicht.



Nog vragen?

Stuur een mail naar: voorzitter@ovkaz.nl (Elma de Kreek – van Rhijn)

Graag tot ziens!!!!!!!!



Oranjevereniging Katwijk aan Zee

www.ovkatwijkaanzee.nl

_________________
Alex

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 0:13 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
erwin schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen na afgelopen zaterdag :roll:
Ik zou wel willen alleen is het 2,5 uur rijden voordat ik er ben en weer 2,5 uur terug.
Anderzijds kan ik die koppie,s weer niet weerstaan dus ik twijfel nog wat te doen.
Wellicht kom ik dan op de bonnefooi kan dat ook??? :?: en dan daar inschrijven. :?:


Voor ons is het ook ongeveer dezelfde reistijd maar lekker cruisen en dan die kids blij maken daar doen we het voor he :wink:

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 10:17 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 19, 2009 19:36
Berichten: 3492
Woonplaats: gran alacant
voor mij zal het niet lukken :cry: :cry: :cry:
volgende keer maar weer :cry: :wink:
veel suc6 :wink: :wink: :wink:

_________________
thierry
'2006 dodge ram


http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 12:13 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 20, 2011 15:56
Berichten: 236
kun je ze wel ff je nieuwe sound laten horen daar :mrgreen: (jej had je uitlaat toch aangepast...)
erwin schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen na afgelopen zaterdag :roll:
Ik zou wel willen alleen is het 2,5 uur rijden voordat ik er ben en weer 2,5 uur terug.
Anderzijds kan ik die koppie,s weer niet weerstaan dus ik twijfel nog wat te doen.
Wellicht kom ik dan op de bonnefooi kan dat ook??? :?: en dan daar inschrijven. :?:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 14:30 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo dec 22, 2010 20:32
Berichten: 403
Woonplaats: Breskens
sub1985 schreef:
kun je ze wel ff je nieuwe sound laten horen daar :mrgreen: (jej had je uitlaat toch aangepast...)
erwin schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen na afgelopen zaterdag :roll:
Ik zou wel willen alleen is het 2,5 uur rijden voordat ik er ben en weer 2,5 uur terug.
Anderzijds kan ik die koppie,s weer niet weerstaan dus ik twijfel nog wat te doen.
Wellicht kom ik dan op de bonnefooi kan dat ook??? :?: en dan daar inschrijven. :?:


Ja heb 30 cm demper verwijderd en er weer terug tussen gezet want anders was het niet te doen :mrgreen: :mrgreen:
Klinkt wel stukken beter wanneer ik gas geef.

_________________
Erwin
2006 Ford F150 Lariat


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 19:10 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 20, 2011 15:56
Berichten: 236
lekkerrrrrrrrrrrr :mrgreen: :mrgreen: ben wel nieuwschierig hoe dat klinkt, kan hij niet bij dat topic, my sound......... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling