Vrijdag omstreeks 17 uur kom ik thuis van de gasboer en parkeer de dodge op de parking. Tien minuten later kom ik buiten en voorbumper en linker vleugel gekrast.

Grote paniek, direct specaail produkt gaan kopen en proberen herstellen, natuurlijk veel te diep.

Mooi nieuwe auto was er kapot van.
Dodge direct onder camera bewaking gezet. Zondag morgen stap ik buiten en godverdomme weer nieuwe grote kras op linkervleugel en moterkap.

Ik direct weer binnen en op de camerabewaking kijken. Zaterdag avond omstreeks 20.45 komt er een vuil rat die hier verder in de straat woont en trekt een grote kras op de linkervleugel en stapt vrolijk weg.
Zondag morgend om 7.05 komt die rat terug en trekt een diepe kras in mijn moterkap.
Direct naar de flikken gebeld , maar het was zondag en die heren hadden geen goesting om te komen voor een krasje

Kom maar morgen naar bureel en zet dat filmje op cd rom.
Ik als een groene deze morgen naar de flikken. De eerste reaktie was ZOU EENS WILLEN WETEN HOE GIJ DAT KUNT FILMEN bijna mijn neus afgebeten.Gelukkig kwam er een andere die blijkbaar niet in dezelfde varkenstal had gezeten en normaal was en die heeft verklaring opgenomen. Dodge is wel full onium maar heb het toch maar zitten.Die rat van hierverder krijg ik nog wel. En er komt camera bewaking in de dodge.