Mooi! Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, hoe meer mensen hoe leuker.
De real cruise is bedoeld voor iedereen die normaal gesproken alleen hun rondje door de stad maken, alleen we proberen al die mini-ritje's te combineren er een iets grotere cruise van te maken.
Ik heb echt totaal geen idee of zoiets in NL van de grond te krijgen is, daarom ook deze simpele opzet, op Donderdagavond, koopavond

Als er echt animo voor is, wil ik dat tzt best eens combineren met de SPN, bv vooraf een paar rondjes door de stad. Dat zou wel enorm leuk zijn denk ik..ergens laat in de middag door de stad heen cruisen..en daarna even wat eten en drinken op de SPN.
Maar zoals ik al schreef, ik weet niet NL daar klaar voor is.
Voorlopig eerst maar eens kijken of het Donderdagavond plan een beetje van de grond wil komen, Tim en Ik blijven gewoon stug elke Donderdagavond doorcruisen, wie aansluit is meer dan welkom
Ik denk dat zoiets gewoon heel veel tijd en geduld nodig heeft voor je kunt zeggen dat de real cruise Den Bosch echt een succes is.
Rondom Den Bosch rijden tegenwoordig ook al behoorlijk wat amerikanen, en iedereen doet zijn eigen rondje stad op hun tijd en dag wanneer hun er zin in hebben. Mijn doel is om al die ritjes te combineren tot een leuk vrijblijvend avondje..wat dan real cruise Den Bosch zou heten