DB_Cowboy schreef:
bart schreef:
Wij boeken steeds bij connections, die hebben in januari steeds goede deals voor de voor en najaars vluchten.
Eén beste tip die ik kan geven is: lees veel reisverslagen !!! daar haal je zoveel info uit dat het niet normaal is. Je kan best beginnen met deze :
http://www.bartenevy.be
De auto boekte wij voor het derde jaar op rij bij
http://www.usareisen.de/mietwagen/ en dan voor alamo kiezen.
Als je nog meer tips nodig hebt laat je maar horen.
Die duitse site is ongelooflijk goedkoop !!!! Net even berekend voor de periode 11/09/2010 pickup 18.00 u en drop off 25/09/2010 06.00 u voor een fullsize 4door sedan met gps. 514 €.Ik ga naar de site van alamo zelf en kom daar uit op 657€ voor krak dezelfde berekening !!!
Alleen ken ik amper wat duits,dus wat bij problemen ? Hoe gaat het verder voor de boekingen enz... ?
Dat is altijd zo, dat rechtstreeks boeken bij de verhuurder duurder is dan via een europees kantoor. Reden hiervan zouden de verzekeringen zijn. Daar betaal je je blauw aan bij alamo zelf. Amerikanen hoeven die verzekering niet te nemen omdat ze hun eigen verzekering mogen gebruiken als ze een auto huren. Dat geld niet voor niet-Amerikanen, vandaar dat ze zo duur zijn. De europese kantoren zijn ook goed verzekerd hoor, maar dat is gewoon op een andere manier.
Ik nam al drie keer het super inklusif pakket met volle tank en extra bestuurder, maar als je al een lopende reisverzekering hebt is dat misschien niet nodig.
Er zijn mensen aanwezig die Engels kunnen maar dan moet je bellen. Als je mailt in het engels zal je in het duits antwoordt krijgen. Op een ander forum was nog iemand die door de aswolk moest herboeken en normaal zouden ze hier geen compensatie voor krijgen maar toen ze belden waren ze erg behulpzaam en werd het bedrag netjes terug gestort van de periode dat ze hun reis uitgesteld hadden.
Je boekt gewoon online en dan krijg je je voucher via email gestuurd. Die print je uit en neem je mee, al hebben ze normaal genoeg met je visa kaart