Citaat:
Handelaars/garage's (eerlijke) moeten tenslotte ook hun boterham verdienen en hun zelf indekken voor als er een garantie geval opduikt.
Als ze goed werk afleveren, zal er geen beroep op garantie moeten gedaan worden toch? En garantie in Belgie is toch een lachtertje... doe maar eens beroep op je wettelijk recht op garantie, veel succes.
Citaat:
Het zijn zaken/zelfstandigen net zoals een andere zaak/zelfstandige, alleen vergeten veel mensen dat die "bakken/ketels" geld kosten.
Ik ben van het princiepe als je zo een 4 wieler kan betalen dan kan je ook voor onderhoud/onderdelen betalen.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn, dat we allemaal met veel plezier betalen voor onze wagen in orde te laten stellen, en te houden. Waar ik wel niet tegen kan, is dat je als consument tegenwoordig overal uitgeknepen wordt als een citroen. Als ze morgen bij alles 10% bijtellen, betalen we nog, wat kunnen we anders doen als consument? Kijk naar de verlaging van de BTW in de horeca... nog niet veel van gezien als consument, in tegendeel...

Prijs van de aardappelen is nog nooit zo laag geweest maar ze denken er niet aan om de frietprijs te laten zakken, waarom zouden ze, als ze morgen weer een euro bij de frieten lappen zullen ze geen pakje minder verkopen hoor.
Iedereen mag en moet zijne boterham verdienen, maar wel correct. In welke garage mag je toezien op het onderhoud van je wagen... de minste...