Het is nu di jul 01, 2025 3:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2012 19:59 
Trucker

Ton de Draaier schreef:

Ik was een jaar of 8 geleden bij Kimman, de Landrover/Jaguar garage.. Staat er een man met zijn hond naast een Jag tegen zijn hond te roepen... "kom, pis maar, pis maar!" Ook een lading sokken in zijn reet :evil: :evil: :evil:

Mijn hond pist altijd tegen dat soort auto's, en ik hoef er geen eens wat voor te zeggen..
Hij doet het gewoon! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2012 23:16 
Trucker

Nou meneer van Vliet, naast onze hummer staat een trekker hahaha, ik heb weer geluk!

98 Dodge ram SS/T sold 06 Dodge Ram SRT-10 sold 05 Hummer H2 sold

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2012 23:37 
Heavy Trucker

nou ik kan de heer m.j.a. van vliet geruststellen,ik heb thuis ook nog 4 trekkers :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2012 6:02 
Heavy Trucker

hmmmmmm.... ik krijg zo'n zin in de nieuwe sexfilm "Olifant versus M J A van Vliet" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2012 11:19 
Trucker

Wat een negativiteit hier :mrgreen: :mrgreen:
Meneer van Vliet heeft n.l. wel een punt , echter wil ik meneer er op wijzen dat de gevolgde zienswijze van meneer een eenzijdige benadering is en wel vanuit zijn perspectief gezien.Meneer is namelijk niet op de hoogte van feit dat de kinderen met dergelijke auto's naar school worden gebracht omdat dit nog de enige veilige wijze is waarop deze naar school getransporteerd kunnen worden, de volgende stap zou met het politiebusje zijn en dat kost dan weer extra overheidsgeld.
Als iedereen een tractor zou rijden meneer van Vliet dan heeft dat weer een negatieve fiscaal effect tot gevolg, doordat enerzijds er minder wegenbelasting wordt afgedragen en anderzijds deze voertuigen zich veelal voortbewegen middels de goedkope rode dieselolie waardoor er weer extra accijns wordt gemist en er tevens afbreuk wordt gedaan aan het milieu verdrag van Kyoto.
De hoeveelheid asfalt zoals gesteld in uw artikel blijft wellicht een twistpunt, al is mijns inziens het transport een van de sterkste en belangerijkste economische pijlers van ons land en ben derhalve van mening dat er nog veel te weinig asfalt aanwezig is, meer asfalt betekent minder files.
De problematiek aangaande parkeerplaatsen in uw artikel spreekt mij en mede pick upers en SUV bezitters zeker aan, ook wij zijn van mening dat hier wat aan gedaan moet worden, ons voorstel zou zijn om middels een petitie de kamer op te roepen deze miniparkeervakken allen volledig om te bouwen naar amerikaanse maatstaven.
Oftewel die pet past ons allemaal, alleen die geile gebreide jarratelsokjes van u niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Was getekend,

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 21:59 
Trucker

Ik kwam dit verhaal ook tegen in een boekje en moest toen denken wat voor een triest iemand dit moest zijn.
Ik kan niet begrijpen dat dit soort mensen hun wil aan andere mensen op willen leggen ,echt wat een boerelul is dat.:bom:

gelukkig zie ik hier dat ik dit niet alleen vind.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]