Het is nu di jul 01, 2025 21:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: mooie dodge d200
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 22:09 
Trucker

haha nou deze liep stationair heeeeeel beroerd waar licht dat aan? echt zon schuddende v8 klonk het. blok lag mooi stil :) :D
en dan dikken pijpen achterop bijna demper loos wat een geweld. die buurvrouw kwam gelijk klagen toen hij die dodge demonstreerde
echt geweld! :roll: :D ! ff kijken waar ik een km/mijl teller op de kop kan tikken want die kan ik nog niet vinden:P de rest wel
en elektra speakers missen maar dat geeft allemaal niet binnekant was heeeeeeel strak en heb al iemand die proffesioneel kan spuiten dus die laat ik ff paar zwarte kleuren mixen en ik schuur em dan volledig wat lang duurt!!! en kan hij em overspuiten
gr desmond!!!!!!! :lol: :DOJA OVER DE ACHTERLICHTEN die pasten niet mooi imitatie was dat en paste zeker neit mooi
hij had origeneel liggen met barsten kijken of die erbij kan fixen hoogst waarschijnlijk overweeg ik em om hem te kopen! ja:p
nogmaals groeten en goede avond
en is een dots d200 zelfde als w200 maar dan andere versnellings bak/tussen bak ivm achterwiel aandrijving?
voor de rest zelfde onderdelen als w200 ivm onderdelen kopen bestellen@!!@

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 22:42 
Trucker

dat onregelmatig lopen hou ik dan maar even op het normale geluid wat een v8 maakt zonder balanspijp en 2 korte open uitlaten.
geen al teveel rook hoop ik!
en een w200 of d200 maakt qua onderdelen niet veel uit behalve dan de aandrijving natuurlijk.
volgens mij is de dodge w/d200 nog wel de makkelijkste amerikaan om onderdelen voor te bemachtigen en voor de meeste onderdelen kan je behalve de al genoemde adressen natuurlijk ook terecht bij een yank garage voor jou in de buurt. :wink:
nooit van gehoord trouwens dat aftermarket lichten niet zouden passen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 22:48 
Trucker

haha nee hij starte en keek gelijk naar die uitlaten want blauwe rook dan gaan we naar de volgende he:P
en me vader liep ff naar het blok enzo maar kon niet zo lang vanwege die buurvrouw maar als ik em koop zeker even rijden natuurljik :albino: en ja ik weet et ook niet ze zaten er zeker wel goed in start motor moest gwn paar keer rond gaan voor ie aan sloeg vond ik nog snel trouwens want hij had 1week stil gestaan ''zei hij'' desmond

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 17, 2013 20:03 
Trucker

dat 1 week stil staan wil niks zeggen. die van mij heeft de hele winter niet gelopen. starten ( wel na 2x starten ) ook gelijk.

die link van marktplaats werkt bij mij niet.. staat die er niet meer op of ligt het aan mij?

With Brutalforce we ride!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 17, 2013 20:26 
Trucker

hoi van Rossum je zit verkeerd hoor dit topic is al erg oud haha! en nee hij allang weg week nadat ik was wezen kijken

kijk maar naar me andere topic

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 17, 2013 20:58 
Trucker

dan moet ik toch echt ff mijn brillenglazen gaan poetsen :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

With Brutalforce we ride!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 18, 2013 10:49 
Trucker

hahaha :D :D :D ik moest wel lachen hoor.. maar geeft niet inderdaad ff bij de action poetsdoekjes halen zijn in de aanbieding!! 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]