Floor schreef:
-Halo lights steken er al in. Lichtopbrengst iets beter maar niet zoals verwacht

. Made in taiwan trouwens. Slim om
de afstelschroeven achter de lichten te plaatsen. Hoe kan je nu goed en snel je lichten afregelen als de hele zooi eruit moet om aan de schroeven te kunnen ?

Linkse angel eye ring rond de stand lichten werkt niet trouwens, heb nochtans beide draden aan elkaar gesoldeerd alvorens de splitter te gebuiken. Hoop dat deze al niet defect is.
wordt vervolgd.
Die lichten,zijn dat dezelfde als die van For fun (Etienne) en ik ? Met die ledjes onderaan ? Heb nog niet eens de afstelschroeven gevonden ik,Etienne sprak me ervan dat er zijn,maar ben nog steeds op zoek

Waar zitten die dan juist ?
Wat betreft de angeleye die niet werkt,als er één werkt moet de andere ook werken,ene draad is voor de les,andere is voor de angel eyes en je hebt twee angel eyes per licht.Werken beide angel eyes niet op het ene licht of enkel de linkse ? Indien er maar één van de twee werkt zou het idd wel eens kunnen dat er een ledje defect is

Daar kan niemand wat aan doen eigenlijk ,ze kunnen moeilijk ieder licht testen of het werkt alvorens het te verkopen
Visors schade tijdens transport ?? Niet goed ingepakt door Duane of waren ze hardhandig geweest ?
Je houdt niet voor mogelijk wat ik meegemaakt heb met mijn ledlichten die ik besteld heb jong !!!
Zie deze link maar eens met foto's ==>
http://community.webshots.com/album/570846801kFWVwhVerhaal hierbij als volgt.
Heb dus ganse bestelling geplaatst bij Duane met onder andere deze lichten,zijnde de Recon led taillights smoked.Duane besteld die,maar krijgt de clear lens set toegestuurd.Duane maakt van zijn tak en daarop besluit Henson Motors van dan maar de juiste lichten rechtstreeks naar mij te sturen om het tijdverlies van verkeerde zending goed te maken....en na een maand lang gehakketak bij de douane,want Henson Motors had natuurlijk het correcte bedrag op de shipping bill geplaatst en niet het bedrag wat ik met Duane overeengekomen was kwam de doos bij mij dus toe.Wat ik te zien kreeg zie je op de foto's...... Compleet beschadigde set,modder,vuil,krassen,afgebroken bevestigingen,je houdt het niet voor mogelijk !
Ondertussen met Art van Henson Motors gemaild en lichten zijn reeds terug onderweg naar usa om terug te wisselen,ze hadden een herstellingssetje van een klant doorgestuurd naar mij *zucht* Eerst de verkeerde set naar Duane en dan de verkeerde set naar mij..... Zit dus ook nog even te wachten op juiste lichten

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !