Lang geleden dat ik nog iets gepost heb maar hier volgt een update...
Het is niet mogelijk om de truck als lichte vracht in te schrijven door zijn hoge gewicht en kreeg er echt niks meer afgehaald dus heb ik maar weer overwogen om hem in te schrijven als vrachtwagen.
Nu is het probleem weer dat ie bijna niet te homologeren is volgens velen.
Na enkele mensen gecontacteerd te hebben om de wagen te laten homologeren kreeg ik steeds hetzelfde te horen dat ze mij niet konden helpen omdat de truck dan via Duitsland moet en ze daar ook steeds moeilijker doen als het gaat om een diesel.
Heb de truck ondertussen te koop gezet maar als er iemand hier op het forum is wat mij kan en wil verder helpen om mijn truck op kenteken te krijgen zou ik dat liever hebben dan hem te moeten verkopen.
Zijn er misschien mensen die het hele homologatieverhaal op zich willen nemen? Ik bedoel dus het volledige traject willen doorlopen voor mij zodat hij eindelijk hier op de baan kan? Heb er zelf geen tijd voor om alles te regelen anders deed ik het zelf.
Wordt uiteraard betaald want dat zou ik in een garage ook moeten doen. Dus als er iemand iets wil bijverdienen???