Voor de opnames van een nieuwe dramaserie ben ik op zoek naar een donkere Dodge Ram! We gaan deze gebruiken om een achtervolging in Zwolle te filmen en hebben hem 1 dag nodig. Deze dag zal vallen op maandag 25 juni, dinsdag 26 juni of woensdag 27 juni. De opnames zijn voor de serie "Gerede Twijfel".
In Gerede Twijfel’ houdt een professor met zijn werkgroep criminologie oude misdaadzaken tegen het licht. Hij en 5 studenten bestuderen dossiers om na te gaan of er geen fouten zijn gemaakt tijdens de waarheidsvinding en de rechtsgang. Ook de levens van de professor en de 5 studenten, hun karakters, hun geschiedenis, hun dilemma’s en wederwaardigheden spelen ene grote rol in de serie. Tien spannende verhalen, waarbij elk van deze verhalen ons naar een andere provincie in Nederland brengt.
De serie wordt vanaf 8 september uitgezonden op 11 regionale omroepen en in 2013 bij omroep MAX.
Ik hoop dat er iemand is die het leuk vindt om met een dergelijk project mee te werken en deze persoon is uiteraard van harte welkom op onze set om een kijkje achter de schermen te nemen. Een kilometervergoeding wordt vanzelfsprekend geregeld, budgettair gezien kan ik er helaas verder niks tegenover zetten.
Ik ben bereikbaar op
peter@bingfilm.tv of 0611956087
Ik kijk uit naar jullie reacties!