hoeveel pech kan je hebben.
ik ben normaal gezien een rustige driver , altijd aan de snelheid die je mag , af en toe eens doortrekken aan de lichten of als er eens een BMW'ke of Audi'ke komt kloppen aan je tailgate op de autosnelweg.
2 weken geleden gingen we mijn broer zen TransAm ophalen , mijn maat reed met zijn Mercedes Vito en aanhanger voor de TransAm eerst en ik reed met mijn broer iets later door.
Op de A12 richting Brussel moest ik voor hem aan de afslag Puurs zijn omdat hij niet wist welke volgende afslag te nemen om bij de garagist te geraken waar de TransAm stond.
Ik kom uit de tunnel en zie hem rijden een 200 meter verder , ongeveer 200 meter voor de afslag waar ik hem voor "moest" zijn , dus ik geef vanaf 120 een spuit gas , voor je het weet rijd die duivelse truck direct enkele 10-tallen km sneller na kickdown en ja , juist op dat stukje (+-200m) stond er een mobiele camera opgesteld...
Vandaag het papierke in de bus gekregen...192km/u
Geen betaalstrookje erbij , dus dat betekent voor de rechtbank komen...
Ik ben hier helemaal niet fier op , maar zo zie je maar , effe een kickdown op het verkeerde moment en je kan enkele honderden euro's gaan betalen en hoogst waarschijnlijk mijn rijbewijs 8 dagen tot enkele weken kwijt...