Ik ben weer thuis al ging het met horten en stoten.
9 uur, terug op de afdeling na de hartkatheterisatie. Deze keer zijn ze via de lies binnengegaan.
Ze zeiden een uurtje liggen en als de wond dan dicht is nog een half uurtje op de afdeling rond wandelen en dan zou ik naar huis kunnen.
Nou, niet dus.
Op de o.k. zeiden ze al "het druppels nog een beetje na maar dat stop zo wel" Dat was dus niet het geval. Na diverse verschoningen uiteindelijke een stevig drukverband aangelegd en moest ik zo tot twee uur plat blijven liggen.
Een half uur later brak plots mij het zweet uit en moest ik ook nog braken, gelukkig ging het daarna weer beter en was er wat dat betreft niets meer aan de hand al konden ze geen verklaring hiervoor geven. Ondertussen hadden ze het bed flink achterover gezet wat dus ook niet prettig is .
Maar goed van half negen tot twee uur plat op mijn rug liggen is voor mijn slechte rug dus funest en heb ik daar nu eigenlijk het meeste last van, maar dat trekt de komende dagen vanzelf wel weg, hoop ik.
Nog een half uur op de afdeling geslenterd mocht ik dan eindelijk om half drie naar huis.
De behandelend arts heeft ten opzichte van de filmpjes van april geen gekke dingen gezien.
16 november, wanneer ik bij de cardiloog moet komen, zullen we een plan de campagne moeten maken over hoe nu verder.
Deze week nog rustig aan doen, ik mag geen zwaardere dingen tillen dan 5 kg. En bij hoesten en de stoelgang moet ik druk uit oefenen op de wond.
Dus deze week zal ik wel veel hier op het forum rondhangen.

Het eerste model in de F-serie - http://www.joopfloris.nl