Hallo,
Let OP: Dit gaat over de keuring in Belgie en niet in NL

Zoals sommigen reeds gelezen hebben heb ik een '09 Ram 1500 sedert een 2-tal weken.
Deze is nu weg om LPG te laten plaatsen, als ik hem terug heb was ik van plan ermee naar de keuring te rijden omdat hij nog gewogen moet worden en de LGP installatie gekeurd moet worden.
Nu heb ik naar de verkoper gebeld (Handiri in St. Niklaas), en hij zei mij om da truck naar hem te brengen voor de keuring, omdat ze bij de keuring niet altijd goed op de hoogte zijn van US-cars en ik wel eens in de problemen zou kunnen geraken.
Zien jullie hier graten in? De truck is reeds ingeschreven op mijn naam en alle documenten zijn erbij.
Het probleem bij Handiri is dat ik de auto 2 dagen moet missen en er moeilijk kan geraken tussen zijn openeningsuren.
Persoonlijk kan ik mij moeilijk inbeelden welke problemen er zouden kunnen optreden bij een nieuwe wagen, maar ik ben niet zeker...
Graag jullie mening!
als je een keuring van verkoop in handen hebt van de verkoper is dit een administratieve keuring op jou nummerplaat en om toch maar centen te kunnen vragen wegen ze je wagen even, het aantal zitplaatsen is normaal al bepaald bij de invoer procedure het kan wel helpen om een paar kilootjes te winnen om met een niet te volle gastank naar de keuring te rijden