Sammy11 schreef:
DB_Cowboy schreef:
Goh,ik hou het niet echt bij,maar ik sta om de 5 dagen aan de pomp om dan een litertje of 85 te tanken a 1,24€/liter. Zal dus om de vijf dagen een 105€ aan benzine zijn die ik erdoor jaag.
dat is meer dan 600€ per maand aan sap voor den Hemi
jij zou op 6 maand je gasinstallatie verdiend hebben , en vanaf dan +-400€ per maand besparen...
dat is bijna 5.000 euro per jaar dat je zou besparen als je op GAS zou rijden...
Weet ik wel Sammy,maar ik ben nu eenmaal iemand die liever wat meer betaald voor z'n plezier zodat het plezier blijft.Ik ken mezelf.Moest ik gas in de hemi leggen en ik zit dan constant met een motorstoringslampje dat gaat branden of vermogensverlies of schokkerig rijden,dan verzeker ik u dat ik rap terug met een gewone auto zou rijden en de amerikaanse droom over is.
Ik amuseer me rot nu met de hemi en het is mijn dagelijkse plezier en dat wens ik zo te houden.Ging er ook eerst lpg in gooien,maar ben echt van dat idee afgestapt als ik al die shit lees wat jullie bijna maandelijks meemaken.
Ik ben overtuigd dankzij het extra forumgedeelte LPG/LPI gas is niet om op te rijden,maar om op te koken

Heb net eens gekeken naar mijn mijlenstand.....eind februari toen ik begon te rijden 42.000 miles,nu 54.700 miles,da's 12.700 miles op 10 maand

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !