Het is nu za jun 28, 2025 1:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 8:55 
Pro Trucker

Ranger460 schreef:
je kan je ook afvragen waarom mensen daar zo'n probleem van maken. Als je geen rottigheid uithaalt heb je toch ook niks te verbergen. :dontknow: :dontknow:[/quote]

Dat klopt natuurlijk wel.Maar niemand heeft er wat mee te maken wat ik met mijn prive auto doe.
In dit land wordt het steeds gekker. :scratch: :scratch: :angryfire: :angry5:[/quote]

wel als je ermee op de openbare weg komt en gekke dingen uithaalt.

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 9:13 
Trucker

Citaat:
daar heb ik geen rechter voor nodig gewoon afschieten kost één maal € 0,15

Waar haal je die voor 0,15ct? ben gemiddeld het dubbele kwijt !! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 10:05 
Trucker

Met de Zwarte doos (wat een woord :D) in mijn Dodge heb ik geen problemen. Ik ben wel happy met een extra getuigen die mijn verhaal kan doen als er iets gebeurt. Het is geen volledige monitoring zoals ze hier in Nederland zouden willen zien in elke auto. GPS locatie worden niet opgeslagen (en zijn fysiek ook niet beschikbaar op de motormanagement Canbus).

Het is puur een extra functie van het airbag systeem, zolang je airbag niet geactiveerd is wordt er niets opgeslagen (de gegevens worden continu overschreven). Bij een airbag activatie worden de laatste 30 seconden opgeslagen met gegevens van alle sensoren en foutcodes.

De fabrikant kan het gebruiken om zijn onschuld te bewijzen (geeft een goede indruk van de staat van de auto en de input die is gegeven door de bestuurder), maar de bestuurder dus ook. In Amerika is het verplicht dat deze informatie met alle betrokken partijen gedeeld wordt. In praktijk kan met deze data een hoop gaten worden ingevuld bij het reconstrueren van een ongeluk. Snelheid, stuurhoek, G krachten, posities Gas/Rem pedaal, ESP, ABS etc etc. echt alles is 30 seconden lang te zien in een hoge tijds resolutie.

Natuurlijk kan het ook tegen je worden gebruikt, maar dan heb je het normaal gezien toch ook wel verdient. Begrijp me niet fout, ik ben echt geen engeltje in het verkeer, maar als ik door mijn rijgedrag iets veroorzaak dan neem ik ook de verantwoording en kom ik niet met een smoes van mijn remmen deden het niet of ik heb op het foute pedaal getrapt.

Wat me in deze zaak trouwens wel verwondert is dat deze informatie door de politie in Nederland kan worden uitgelezen. Wist niet dat ze op dat gebied zo up-to-date waren. Ben benieuwd wanneer de eerste proefzaak komt om te toetsen in hoever het allemaal rechtsgeldig is. Is trouwens ook een van de redenen waarom ik dat gedoe in Rotterdam nog steeds aan het volgen ben.

Dodge Rules....
'14 Dodge 5.7L hemi CC (Granite Crystal Metalic)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 25, 2010 12:18 
Trucker

Scheveningen schreef:
Citaat:
daar heb ik geen rechter voor nodig gewoon afschieten kost één maal € 0,15

Waar haal je die voor 0,15ct? ben gemiddeld het dubbele kwijt !! :D

Ligt een beetje waar je mee schiet en waar je hem raakt
Het moet wel langzaam en pijnlijk gaan !!

:twisted:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 25, 2010 16:30 
Heavy Trucker

Ik heb tenekrullend zitten lezen wat Texasboy als linken heeft staan; het onderschrijft wat ik stelde inzake geldproduktie bij de politie. Het schijnt overigens dat een gewoon agent het met 1500/1800 euro in de maand moet doen, en zich dan ook nog aan geweld blootstellen en manipulatie van bovenaf. Vroeger had een agent een gedegen Havo opleiding; nu plukken ze alles van de weg en zetten het een pet op. Politie van tegenwoordig heeft een uitstraling van nul komma nul; zelfs de pet en het zwaailicht kunnen niet verhullen dat het simpele zielen zijn.
Vroeger (1979) werd ik wel es aangehouden door de RP... die heren stelden zich voor en gaven een hand.... zucht , dat waren nog es tijden.. 8) 8)

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 25, 2010 22:26 
Heavy Trucker

ik vind 1800 euro per maand toch een heel aardig salaris voor iemand zonder noemenswaardige opleiding die het grootste gedeelte van de dag onproductief is,

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 25, 2010 23:30 
Pro Trucker

Hier in Amerika (Texas in ieder geval) moeten agenten zelf hun uniform kopen, wapen en holsters etc. Ook moeten de korpsen zelf zorgen voor de auto's en motoren, dus die worden regelmatig 2e hands aan armere korpsen doorvekocht, ook wel een raar systeem, maar misschien gaat men dan wel beter met de spullen om :) De lokale politie in Buffalo moet flink inkrimpen omdat de inkomsten te laag zijn, dus de lokale Belastingen, vooral Salestax (soort BTW) doet dit. Maar ben blij dat ik niet meer in Nederland zit, want een van de redenen waren al dis regeltjes, wat mag je nog wel, Belasting betalen en dood gaan :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]