69elCamino schreef:
Wow, wat een mega trailer.. Mocht je nog een keer op een evenement staan, dan kan er ook nog een band in optreden... met die luifel.. Je hebt gewoon een verrijdbaar podium!
En wat een leuke dingen kan je doen met het zwarte zeil op die trailer. Ik zou zo zeggen zoek een goede bestickeringsbedrijf / reclame drukker en regel een duidelijke hi res foto van een opvallende oldtimer auto. Plak die op weerszijde van het zwarte zeil en bedenk een goede pay-off op basis van de doelgroep en hun verwachtingen en zet die duidelijk op de trailer met verwijzing naar website, email en telefoon en je hebt alle kilometers een mega reclame exposure die zeker wat tongen en dus ook opdrachten zal losmaken.
Het enige wat belangrijk is om goed te bedenken wie je doelgroep is die niet loopt te bitchen over 50 euro minder, maar die willen betalen voor dat vervoer.
Overigens bedenk ik mij nu dat het slimmer zou zijn om de reclame boodschap niet op het zeil zelf te zetten, maar door middel van klittenband strips de mogelijkheid te maken om de reclame er op of af te halen (op een apart stuk zeildoek geprint) naar gelang opdrachtgever of de boodschap die je wil vertellen.
Ik kan mij namelijk bedenken dat een opdrachtgever die een hele dikke wagen wil vervoeren misschien niet wil dat alle aandacht op de trailer gericht wordt en jij zelf wil vast ook wel wisselen van boodschap. (en niet geheel onbelangrijk.. het scheelt ook nog in kosten om de boodschap te drukken)
just my 2 cents here
nee,geen reklamen erop,is beter zonder,net wat je zegt de meeste mensen willen geen reklamen erop tijdens het vervoer zo blijf het raden beter voor de politie ook houden ze mij niet steeds aan omdat ze willen weten wat er voor een auto instaat