Hoi hierbij wil ik iedereen ff waarskuwe, voor degene die zijn Truck achter met blokken verhoogd heeft
Omdat wij hier in een kikkerachtig kutdrempelland leven , en ik de neiging heb om altijd een bietje extra gas te geven ipv te remmen als ik een drempel zie
maar da lache is zo vergaan als je er die aftermarkt blokken eronder set
deze zijn van 1,5mm waaiboomhoutachtig ijzer gemaakt en aan 4 zijden ge puntlast
dus wa krijg je dan

na diverse drempels genomen te hebbe
ze gaan torderen en in elkaar zakken, met als volgt, veerstroppen gaan los zitten, achteras gaat een beetje los en SCHEEF zitten, en dan plots breekt je aandrijfas af

en niet bij het Kruisstuk, maar de JOKE die aan de achteras zit Dus da was KUT
maar het is gelukkig weer gerepareerd , was wel een zeer apart werk omdat te maken (ikke nie,maar een assemaker), die zij tegen mij, laat je auto een goed nakijken, want dit bestaat absoluut niet dat da ding kapot kan

ik zij nog heel leuk, dan hedde gij bij mij zeker nog nooit in de auto gezete WHahahahaha
maar inderdaad, normaal gesproke ken da ding ook nie kapot, Maar wel als je as er zéér scheef onderzit
dus ikke blij dat we de oorzaak hebbe gevonde, daarom, aan iedereen die zijn Truck met Blokke verhoogd heeft

CHECK 'T EFFE

een gewaarchuwd Truckertje