Het is nu wo jul 02, 2025 2:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 03, 2013 13:44 
Nieuw

Hoi allemaal.Waarschijnlijk heb ik iets geactiveerd met het schoonmaken aan de binnenkant van mijn auto.Normaal kan ik de mistlampen aan of uit zetten met de schakelaar,maar nu gaan deze gelijk meebranden met het aan doen van zowel stads,dim en grootlicht.Is er een foefje voor om dit weer te deactiveren.Ik heb wel is een lijstje hier voorbij zien komen met dat soort foefjes voor je gordelpiep,centale deurvergrendeling en de toeter als je de auto op slot zet.Het is omdat ik er door een agent op geadtendeerd werd dat mijn mistlampen branden anders had ik dat pas bij de keuring ontdekt.
Alvast bedankt.
gr Bram

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 03, 2013 16:02 
Trucker

Met de lichten aan 1 keer de licht knop indrukken zou ze weer uit moeten zetten, deze knop kun je behalve draaien ook indrukken.
Onder de licht knop zit de dimmer van de interieur verlichting, als deze helemaal naar rechts staat geklikt gebeurt er ook van alles met de lampen in de spiegels en bij het derde remlicht.

Dodge Rules....
'14 Dodge 5.7L hemi CC (Granite Crystal Metalic)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 03, 2013 16:33 
Nieuw

bonza schreef:
Met de lichten aan 1 keer de licht knop indrukken zou ze weer uit moeten zetten, deze knop kun je behalve draaien ook indrukken.
Onder de licht knop zit de dimmer van de interieur verlichting, als deze helemaal naar rechts staat geklikt gebeurt er ook van alles met de lampen in de spiegels en bij het derde remlicht.

Hoi Jeroen bedankt voor de info maar dit wist ik al.Als ik de knop indrukt komt er ook een mistlampje op me tellerset te branden.Ik heb is ergens gelezen hier op het forum dat je allemaal van die foefjes kan doen om dingen in teschakelen of uit te schakelen maar kan dit niet meer zo gauw terug vinden hier op het forum.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]