Goedenavond
Een heeeeeeele tijd niks meer geplaatst hier, nieuwe baan druk druk druk nooit meer thuis blablabla.
Die Amerikaan die ik van plan was te kopen is een Hitlerfiets geworden met 4 ringen in de grill want ik moest en zou een auto hebben om 35 km van en naar de zaak te rijden op de meest uiteenlopende tijdstippen op de dag. Een dag later had ik er al spijt van natuurlijk, dat snappen jullie wel

Nou heb ik vandaag toch maar definitief besloten dat dat ding de straat uit moet en er een echte auto voor terug moet komen. Nu zijn er natuurlijk vele soorten en maten te krijgen maar ik heb er een op het oog die aan mijn eisen voldoet(tonneaucover, dubbele cabine, benzine, leuk setje velgen). Nu zit ik alleen met het probleem dat ik geen idee heb in welke wegenbelasting categorie hij voor mij valt, Bestelauto particulier of Personenauto? Het is een BT kenteken dus het lijkt mij de eerste.
Het gaat om deze:
http://link.marktplaats.nl/677364063
Er is hier vast een member die het mij kan vertellen en nog eventuele tips kan geven waar ik op moet letten. Of iemand die mij direct kan vertellen niet doen maar dat hoop ik niet
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
GR Vince