Het is nu di mei 06, 2025 3:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: huif
BerichtGeplaatst: zo maart 22, 2009 21:16 
Trucker

heey iedereen,

Ik heb een oogje op een huif voor mijn Ford Ranchero. Aangezien ik regelmatig weleens wat vervoer enz vind ik zo'n ding best wel handig. Kunnen de spullen droog liggen zonder dat ik met zeilen moet gaan klooien.

deze is het: http://link.marktplaats.nl/238667154

Ik heb een mailtje gestuurd aan die meneer met aan welk prijs ie zat te denken enz. En hij wil er 450 euro voor hebben. Hij heeft hem net gespoten. Maar als ik hem zou kopen, wil ik hem wel overspuiten in de kleuren van mijn Ranchero. Er moet alleen wel wat gedaan worden aan het achterraampje (scharnieren enz).

Maar wat nou mijn vraag is.. Mag dit wel op mijn Ranchero? moet ik het speciaal op kenteken zetten??
en is 450 euro een goede prijs voor zo'n huif?

greetz

Hein

- Ford Ranchero GT 351m V8 1978
- Ford Focus Station 1.8 Tddi 2000

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: huif
BerichtGeplaatst: zo maart 22, 2009 22:49 
Pro Trucker

kun je niet beter een bedcover laten maken zoiets als kokkie heeft,ziet er beter uit en ook nog stukken goedkoper :?:

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 22, 2009 23:07 
Trucker

jah 450 leek mijn ook te veel. :?
Zitten wel veel regels aan zeg! maar voor is waarschijnlijk het BPM enzo niet meer van toepassing.. Ik kan anders even informeren daarover bij de belastingdienst/RDW enz.

de reden dat ik er een oogje op heb. Is dat dat ik in mijn gedachte dat ding rood zie.. En misschien niet zo heel slecht uit zal zien op de Ranchero. En aangezien ik regelmatig spullen mee neem en dat door de Gastank achterin in mijn auto mijn ruimte erdoor beperkt wordt. dat ik soms naar boven moet stapelen. En dan ben ik bang dat ik met een bedcover niet ver kan komen..
Een bedcover is ook zeker mooi. 8)
Maar ik zie deze huif misschien als een handige en leuke alternatief.

Het is nog een overweging. Nog niks definitiefs.:)

greetz

Hein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 12:25 
Trucker

ik heb net nog contact gehad met die man. hij wil er eventueel 75 eraf wil doen van de prijs. (schijnt de prijs te zijn van het spuitwerk wat hij kort geleden heeft gedaan.) dus dat zou uit komen op 375 euro.

Ik heb ook gebeld met de RDW en die zeggen dat het "officieel" niet mag. Zolang hij bij de APK er af is, kan ik er in principe er zo mee rijden. Die mevrouw zei dat ze er niet streng op letten bij oldtimers (ze had het nagevraagd bij de technische-gedeelte).

wat vinden jullie ervan? Je ziet ze heel weinig voorbij komen in Nederland, en het is voor mijn praktisch soms handig. Maar de prijs is best veel. Ik had niet verwacht dat ie zoveel "waard" zou zijn :?

greetz

Hein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 12:32 
Pro Trucker

Als jij zo'n ding wil hebben moet je m gewoon kopen. Ben je hem zat kan je hem altijd weer verkopen. Voor alles is een koper, je hebt er maar 1 nodig van de 16miljoen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 12:41 
Trucker

Appart is het zeker..
Maar hij wil er vanaf!
Heb je 'm een bod gedaan van € 200?

Zou ik eerst doen en dan kijken waar je op uit komt.
Er zijn er niet veel en al helemaal niet voor de handel maar van de andere kant..er zijn weinig mensen die er iets mee kunnen
en al helemaal weinig die 'm willen!

We wachten rustig af..

Gr.Karel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 14:57 
Trucker

heey iedereen.

Ik heb net weer contact gehad met hem. en een bod gedaan van 200 euro. Maar dat wil ie echt niet doen. Dan houdt het voor mijn ook op.. Het is handig zo'n ding. Maar ik ben niet van plan om er teveel voor neer te leggen.
ik wacht rustig af, het heeft geen hoge prioriteit en er komen vast nog wel ooit meerdere naar boven drijven.

bedankt voor de reacties iedereen!

greetz

Hein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 15:10 
Pro Trucker

ik denk dat de markt voor die verkoper heel klein is dus wie weet komt hij er nog op terug...

het praktische kan ik in jouw geval niet inschatten maar ik via dat hok er op niet echt mooi :? sorry! :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 16:33 
Trucker

HanSRT-10 schreef:
ik denk dat de markt voor die verkoper heel klein is dus wie weet komt hij er nog op terug...

het praktische kan ik in jouw geval niet inschatten maar ik via dat hok er op niet echt mooi :? sorry! :lol:

maakt niet uit hoor. :)

het is mijn bedoeling om ook voornamelijk zonder te rijden. Maar zo nu en dan (als ik iets moet mee moet nemen, of op vakantie ga) dat ik hem erop ga zetten. 8)

Voor een bedcover heb ik trouwens gekeken.. en daar staan ook veel verschillende soorten prijsklasses zeg :shock: (best wel prijzig..). En bijna alles is voor nieuwere pickups. Misschien dat ik me daar meer in moet gaan verdiepen.

greetz

Hein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 25, 2009 13:33 
Trucker

RancheroGT schreef:
ik heb net nog contact gehad met die man. hij wil er eventueel 75 eraf wil doen van de prijs. (schijnt de prijs te zijn van het spuitwerk wat hij kort geleden heeft gedaan.) dus dat zou uit komen op 375 euro.

Ik heb ook gebeld met de RDW en die zeggen dat het "officieel" niet mag. Zolang hij bij de APK er af is, kan ik er in principe er zo mee rijden. Die mevrouw zei dat ze er niet streng op letten bij oldtimers (ze had het nagevraagd bij de technische-gedeelte).

wat vinden jullie ervan? Je ziet ze heel weinig voorbij komen in Nederland, en het is voor mijn praktisch soms handig. Maar de prijs is best veel. Ik had niet verwacht dat ie zoveel "waard" zou zijn :?

greetz

Hein

wat willen ze er aan doen bpm laten betalen,geel kenteken maken

what the fuck je auto is toch ouder dan 25 jaar

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 8:47 
Heavy Trucker

handig is het zeker maar lelijk ook maar dat is natuurlijk mijn mening :D als ik jou was zou ik gewoon voor een bedcover gaan ja of voor station wagon :D

zal ik even een bod van 75 euro doen op dat ding dan denkt de verkoper mischien wel zoooo kan ik er niet meer voor krijgen en mailt hij jou terug dat je hem voor 200 op ken halen :wink:

WWW.355ELCAMINO.COM

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 12:53 
Trucker

kokkie schreef:
handig is het zeker maar lelijk ook maar dat is natuurlijk mijn mening :D als ik jou was zou ik gewoon voor een bedcover gaan ja of voor station wagon :D

zal ik even een bod van 75 euro doen op dat ding dan denkt de verkoper mischien wel zoooo kan ik er niet meer voor krijgen en mailt hij jou terug dat je hem voor 200 op ken halen :wink:

haha een stationwagen niet hoor.

Ik vind hem zo als pickup het allermooist natuurlijk. Maar soms kan ik dat ding erop zetten als het nodig is. (vakantie, transporten...enz).

Maar ik heb een ander aanbod gehad ondertussen. Van de Ranchero clubbie had iemand er nog één liggen. In een betere staat zelfs en ik mag hem voor 250 mee nemen.

Dus nou binnenkort eens kijken waar ik m het best kan laten spuiten in dezelfde kleur als mijn ranchero.

Maar geloof me maar mensen, de Ranchero is en blijft een pickup en blijft het mooist als een pickup ;)

greetz

Hein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 15:17 
Trucker

Ik heb ook al voorgesteld om een beetje bod te doen maar mischien heb je gelijk dat je er beter een maand mee kan wachten..
Daarbij denk ik niet dat ie 'm zo maar kwijt is.
Hoeveel weegt zo;n huif eigenlijk? Je hebt 't er over dat je 'm er steeds op en af zet maar volgens mij valt dat tegen.
Net als bij zo'n klep die ik heb.. Je moet toch met z'n 2en zijn wil je dat zonder schade kunnen doen dus ik denk dat
ie blijft waar ie dan zit.. heb je 'm er op gaat ie niet vlug er af en omgekeerd..
Of je moet een takeltje aan je dak hebben hangen in de garage.. dan gaat 't goed.

Gr.Karel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]