Het is nu vr jun 27, 2025 22:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 21:07 
Trucker

Ik heb al het een en ander afgezocht om iets anders dan de standaard radio in de Dodge te bouwen, nu heb ik een plafondscherm en een dvd speler onder de midden zitting (zat er al in toen ik hem kocht), maar dat werkt allemaal net niet, dvd pakt geen gebrande schijfjes, fm transmitter suist op de radio en dat soort dingetjes.

Ik vind het jammer (ook niet echt mooi) om een 1 din radio erin te zetten met een klapscherm en een 2 din bezel voor de dodge kon ik niet echt vinden, er staat wel een 2 din bezel op Ebay deze, maar dat vind ik dan weer niet mooi in mijn dashboard en ik vind het jammer om het originele te slopen.

Nu kwam ik een radio tegen die precies in het huidige gat van de radio past, met alles erop en eraan en dan kan ik het plafondscherm er ook nog gewoon op aansluiten. Misschien heeft iemand er al eentje? Aanrader of niet?

Site vertaald door google :

Ebay radio/dvd/navigatie en noem maar op linkje

Afbeelding
Afbeelding

2 din bezel

Afbeelding

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 22:17 
Trucker

in mijn rammeke zat een radio van Xtrons (wel met klapscherm)
over het algemeen zijn de toestellen niet slecht,maar natuurlijk beperkt in geluids/beeldkwaliteit !
als je daar weinig mee inzit zijn dit prachtige radio's zeker voor hun kunnen (dvd/gps/usb/sd/...) en hun prijsklasse .

Xtrons wordt over gans NL verdeeld http://xtrons.biedmeer.nl/Webwinkel-Cat ... Audio.html zou daar eerder eens een kijkje gaan nemen .
ik was vrij tevreden over het toestel en heb de software nog liggen van de gps(route66 op sd card) moest je zulk toestel aanschaffen .

grtjs

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 17:01 
Trucker

denben schreef:
in mijn rammeke zat een radio van Xtrons (wel met klapscherm)
over het algemeen zijn de toestellen niet slecht,maar natuurlijk beperkt in geluids/beeldkwaliteit !
als je daar weinig mee inzit zijn dit prachtige radio's zeker voor hun kunnen (dvd/gps/usb/sd/...) en hun prijsklasse .

Xtrons wordt over gans NL verdeeld http://xtrons.biedmeer.nl/Webwinkel-Cat ... Audio.html zou daar eerder eens een kijkje gaan nemen .
ik was vrij tevreden over het toestel en heb de software nog liggen van de gps(route66 op sd card) moest je zulk toestel aanschaffen .

grtjs

Daar staat wel een leuke 1 din bij, zal er nog eens over nadenken, ik hoef geen megaherrie in de auto maar het is wel leuk als alles zo mooi mogelijk geïntegreerd in het dashboard zit en het liefst erg makkelijk in te bouwen is.

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]