Het is nu do jun 26, 2025 10:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 13:47 
Trucker

Yo de mannen,

de kogel is eindelijk door de kerk ! M'n Rammetje is besteld !!!

Maar nu bekruipt me een niet zo lekker gevoel. Vermits deze machine toch wat €tjes kost heb ik eigenlijk wat schrik om hem zomaar overal achter te laten !

Hebben jullie weet van hoeveel deze wagens worden gestolen of geprobeerd word om er te stelen. Zijn ze gemakkelijk weg te halen of zijn ze vrij goed beveiligd ?

Alle verhalen wil ik gerust horen !

Ook dit volgdende,

Alle weetjes, tips, apparatuur enzoverder om zo'n praktijken tegen te gaan indien nodig zou'k graag op deze topic zien ?

Iedereen is er dan mee gediend !!

Stel me gerust mannen, want anders zal ik altijd moeten rijden en rijden en rijden en nooit meer mogen stoppen !!!! ( LOL )

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 15:20 
Heavy Trucker

Denk dat je best het laatste zinnetje toepast :D :D :D

Nee,denk niet dat die echt diefstalgevoelig zijn,bedoel daarmee dat ze niet zo snel zullen gestolen worden.Als er redelijk snel wordt vastgesteld dat hij gestolen is weten die mannen ook dat ze met een opvallende wagen op de weg zijn.Da's zoiets als een olifant stelen in de zoo van antwerpen en er dan mee op wandel gaan in een kippekwekerij :D :D

Wat je kan doen om jezelf gerust te stellen is bvb een goed alarm en een bullock op het stuur dat verbonden is met de pedalen.Enkel een klemmetje op het stuur zagen ze gewoon het stuur door en is de klem ervanaf.
Een klem die grote delen van het stuur bedekt en dan nog met een stang aan de pedalen hangt is veel moeilijker te verwijderen en dat hebben ze niet graag,alles moet snel gaan.

Goed verlichte plaats parkeren.

Maar als ze er echt hun zinnen op gezet hebben mag je alles van wat ik net gezegd heb vergeten.....

Dan brengt dit toestelletje nog uitkomst om hem terug te vinden
http://www.tracktrace.net/Tracktrace%20 ... index.html

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 15:44 
Pro Trucker

VV2 alarm laten steken en verzekeren voor diefstal.
zonder VV2 betaald de verzekering niet uit in geval van diefstal.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 15:59 
Trucker

DB_Cowboy schreef:
Denk dat je best het laatste zinnetje toepast :D :D :D

Nee,denk niet dat die echt diefstalgevoelig zijn,bedoel daarmee dat ze niet zo snel zullen gestolen worden.Als er redelijk snel wordt vastgesteld dat hij gestolen is weten die mannen ook dat ze met een opvallende wagen op de weg zijn.Da's zoiets als een olifant stelen in de zoo van antwerpen en er dan mee op wandel gaan in een kippekwekerij :D :D

Wat je kan doen om jezelf gerust te stellen is bvb een goed alarm en een bullock op het stuur dat verbonden is met de pedalen.Enkel een klemmetje op het stuur zagen ze gewoon het stuur door en is de klem ervanaf.
Een klem die grote delen van het stuur bedekt en dan nog met een stang aan de pedalen hangt is veel moeilijker te verwijderen en dat hebben ze niet graag,alles moet snel gaan.

Goed verlichte plaats parkeren.

Maar als ze er echt hun zinnen op gezet hebben mag je alles van wat ik net gezegd heb vergeten.....

Dan brengt dit toestelletje nog uitkomst om hem terug te vinden
http://www.tracktrace.net/Tracktrace%20 ... index.html

Ja, ik heb ook al aan zoiets gedacht, en was uitgekomen bij trackstar ! Maar ja, dan is 'em al wel weg hee ! Beter voorkomen dan genezen is dan toch mijn motto !!!
Dat "bullock"-geval lijkt me wel interessant ! Heb ff gegoogled en foto van gezien ! Weet je ook waar ik die in Belgie ergens zou kunnen krijgen ??

Thnx in ieder geval al voor je reactie !!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 16:09 
Super Trucker

Dodgie schreef:
Yo de mannen,

de kogel is eindelijk door de kerk ! M'n Rammetje is besteld !!!

Maar nu bekruipt me een niet zo lekker gevoel. Vermits deze machine toch wat €tjes kost heb ik eigenlijk wat schrik om hem zomaar overal achter te laten !

Hebben jullie weet van hoeveel deze wagens worden gestolen of geprobeerd word om er te stelen. Zijn ze gemakkelijk weg te halen of zijn ze vrij goed beveiligd ?

Alle verhalen wil ik gerust horen !

Ook dit volgdende,

Alle weetjes, tips, apparatuur enzoverder om zo'n praktijken tegen te gaan indien nodig zou'k graag op deze topic zien ?

Iedereen is er dan mee gediend !!

Stel me gerust mannen, want anders zal ik altijd moeten rijden en rijden en rijden en nooit meer mogen stoppen !!!! ( LOL )

Ik denk dat dat de beste optie is want ze halen hem je gewoon weg :mrgreen: :jerk: :jerk: :jerk:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 16:29 
Pro Trucker

denk dat diefstal niet t ergste is waar je je zorgen om moet maken,eerder vandalisme uit jaloezie alleen kun je je daar weinig tegen beschermen
meerdere medemembers hebben dat al ondervonden

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 16:37 
Trucker

johnhemi schreef:
denk dat diefstal niet t ergste is waar je je zorgen om moet maken,eerder vandalisme uit jaloezie alleen kun je je daar weinig tegen beschermen
meerdere medemembers hebben dat al ondervonden

Heb ik inderdaad al gemerkt ! Spijtig genoeg ! Maar ja, diefstal is toch net nog ietsje erger !
Als je gestolen wagen zou teruggevonden worden mag je al blij zijn dat er ook niets is mee gebeurd !!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 17:11 
Heavy Trucker

Die bullock vindt je in de betere autotoebehorenhandel.Vroeger hadden ze dat zelfs in de auto 5,maar laatstleden nog eens binnengeweest en ze hadden die niet meer.Zou zelf ook nog eens terug eentje moeten hebben eigenlijk.

Vandalisme is idd erger en daar kan je niet echt iets tegen beginnen,enkel je laten verzekeren ertegen zodat de appel minder zuur is achteraf om de schade te herstellen.

Pin je niet vast dat ze je truck niet gaan stelen als er alarm,bullock,traceersysteem,enz opzit,als ze ECHT DIE truck willen,dan stelen ze die,zelfs met tien sloten en 450 alarmen.Je houdt er wel de zogenaamde joyriders mee weg die de truck eventueel zouden stelen om gewoon eens zich te amuseren of gewoon om vervoer te hebben zoals een collega ooit heeft meegemaakt.
Collega was ooit zijn mercedes gestolen in antwerpen.Hebben de tank leeggereden tot ergens net boven parijs,voertuig achtergelaten en daar ander voertuig gestolen om hun weg verder te zetten.

Wat dat traceersysteem betreft kan je wel meteen inloggen en kijken waar hij zit en zo de politie op de hoogte houden.Stel dat ze er net 10 minuten ver mee zijn als je merkt dat hij gestolen is,dan gaan ze nog niet zoveel uitgespookt hebben.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 17:12 
Heavy Trucker

er zijn vele merken alarm systemen in verschilende klasse
in mijn vorige auto's altijd een clifford gehad klasse 3
door dit alarm kreeg ik een hele kleine korting bij mijn verzekering
dit is een allarm systeem wat op vele merken kan worden toegepast
en heeft een ook een versie voor dodge
en werkt met minimaal 2 start onderbrekers en een helinggraad alarm
en een intern alarm wat ook uitschakelbaar is als er bv een hond in je auto blijft zitten
en een buiten alarm wat reageerd op deuren motorkap en 2 extra deuren
je kunt ook je lampen aan en uitzetten met de zender
er is ook een uitbouw versie dat je bv op afstand kan starten een motor na loop kan instellen
ramen kan openen enz 8) maar als ze je auto echt willen is hij nooit veilig en nemen ze hem gewoon mee :cry:
er kijkt tegenwoordig niemand meer op of om als ze een alarm horen
dus blijven rijden niet stoppen bij stoplichten wegens carjacking en niet stoppen voor wie of wat dan ook :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 01, 2009 19:52 
Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Dodgie heb je geen fotos van je nieuwe aanwinst :?: :?:
We willen graag zien wat voor moois je gekocht hebt :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

DodgeViperTruck, wakker worden jongen ! (LOL) 'k Heb 'em besteld, dus moet nog ff geduld hebben ( maar 't doet me plezier da'k nie de enige ben die op hete kolen zit !! Hahaha )
Van't moment da'k em heb zullen de foto's snel volgen ! :mrgreen: Misschien direct meespelen voor truck van de maand ! ( Als 'em nieuw is is 'em ook nog proper hee !! ):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Who Kows !! LOL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 22, 2009 21:08 
Super Trucker

mijn wielklem :D :D :D :D :D
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 22, 2009 21:51 
Trucker

standaard alarm is prima, extra alarm is echt niet nodig.

Hennie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 22, 2009 22:19 
Pro Trucker

Van mij hebben ze 4jaar geleden mijn Ram weggehaald was toen een zeer exclusive uitvoering? geheel af fabriek uitgebouwd en drie kleuren leer erin en de meest waanzinnige optie's , auto is totaal gestript en uitgebrand terug gevonden jaja ook de motor en automaat was eruit ????heb de auto met een goei half jaar oud gekocht en moest er een klasse 3 scm alarm in laten bouwen ???? die MOET JE WEL NA 36 MAANDEN LATEN KEUREN ???? ik wist da dus nie, de verzekering dus wel !!!!! dus NIKS UITBETAALT heb de auto 41 maanden gehad

heb nu mijn F150 allrisk vezekerd , met een extra notitie, alleen diefstal beveiliging af fabriek

DAAR WORD JE WEL EFFE ZIEK VAN

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 23, 2009 8:11 
Trucker

Als je je toch voor een groot stuk wilt veiligstellen kan je het beste een goede verzekering nemen (omnium die ook diefstal dekt). Je truck zal wel uitgerust moeten worden met een alarm dat aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Per slot van rekening (zoals je komt te zeggen kost hij heel wat €tjes ) is dat alarm niet meer de grote kost ( de verzekering misschien wel :lol: ).
Als je toch niet voor een duurdere verzekering kiest( want dat komt elk jaar terug) kan je nog altijd wel een goed alarm voorzien dat diefstal tegen gaat.
Er is niets zo erg dan dat je elke avond moet gaan slapen met de vraag of je truck morgen er nog staat.
Je hebt bv een systeem (anti carjack) dat je moet activeren ( een aantal stappen uitvoeren vb: twee keer op je rem trappen of bepaalde knopjes indrukken, enz..je krijgt dan ook een geluid te horen dat het systeem OK is) van zodra je met je truck gaat rijden anders valt hij na 1km rijden stil met de nodige herrie erbij. Dan kan je truck wel gestolen zijn maar dan staat hij nooit ver weg. Dat je nog +- 1km kan rijden is uit veiligheid gedaan want dan zijn de carjackers ondertussen uit je buurt als ze hem moesten meenemen waar je zelf bij was en heb jezelf tijd om hulpdiensten in te schakelen.

EBC brakes,BBK Trottlebody.
AfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]