ik was eens in weert tijdens een meeting daar , waarna ik dus achter iemand aan moest rijden die vervolgens met zijn europeaan een garage indook en ik er dus ook maar inging. stijl omhoog en heel smal en natuurlijk nergens en plekkie kunnen vinden maar op het dak waren er gelukkig nog 2 open dus die heb ik dan ook maar gebruikt.
toen ik eenmaal weer eruit wilde rijden bleek ik geen kaartje te hebben '' vond het ook wel raar dat de slagboom automatisch openging bij het inrijden'' ik was met mijn neus onder de slagboom door gereden anders kon ik niet bij de paal waar het kaartje uit hoort te komen. daardoor is hij toen waarscheinlijk open gegaan.
al met al moest ik dus weer stijl naar beneden om er daar achter te komen dat ik dus wel een kaartje nodig had.
en ja op zaterdag middag is het daar best druk en iedereen maar achter mee aanrijden naar beneden dusja toen vonden ze mij daar niet zo heel grappig. maar na 20 min. was het probleem opgelost

en kon iedereen weer lekker zijn weg vervolgen

en er is niemand die wat tegen je durft te zeggen als je met zo'n auto rijd hahaha ik had er toen ook nog een kist in.
ik moet wel zeggen dat die caprice veel wendbaarder was dan me pick-up die caprice die kreeg ik echt in bijna elk gaatje.