Heb vandaag mijn trekhaak gaan afhalen (na hem gisteren besteld te hebben bij een doodgewone Belgische Dodge dealer

) en succesvol gemonteerd.
Nu kom ik echter tot de conclusie (waar ik al stiekem voor vreesde) dat de mooite ingebouwde stekkers voor een aanhangwagen in mijn Dodge volgens het Amerikaanse principe zijn (is ook logisch

), dus geen apparte pinkers en stoplichten.
Hoe hebben anderen dit opgelost? Zijn er een soort van electronische omzetters die de pink- en stopsignalen kunnen uitelkaar filteren?
Aangezien er op de Dodge reeds 2 stopcontacten zitten, wil ik absoluut geen 3de erbij plaatsen, ik wilde eigenlijk 1 van de standaard stopcontacten gebruiken, en dan een adapterstukje maken wat in een europese aanhangwagen past.
Ga mogen op het werk dit eens bespreken met enkele electronica specialisten, zien of zij iets kunnen bedenken om met relaitjes o.i.d. de signalen uit elkaar te trekken.
Anders is de enige oplossing om in de bedrading te gaan snoeien, iets wat ik natuurlijk ook liever vermijdt.