Het is nu di jul 01, 2025 17:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 8:29 
hoi ,over een 3 tal weken was ik volle snik op zoek naar een dodge ram ,ben er toen naar een koppel gaan kijken ,hm hm :roll: ,eentje zag er op foto schitterend uit tot ik daar kwam ,verf van de zon beschadigd ,binnenkant rook hij als ééntje dat 40 jaar in een vochtige schuur had gestaan ,en onder de motorkap hezelfde sinario ,de blok was één en al roest ,het enige goed was de chromé side bars en de chromé velgen met zo goed als nieuwe banden en onlangs een gasinstalatie van lpi ,hij was van 1997 185.000 miles erop en moest 9.500 euro kosten

dan een andere ook weer als nieuw op de foto tot ik daar kwam ,was een zwarte ,stond overvol van deukjes die al waren uitgesmeerd met plamuur half bewerkt en door de regen weer al roest door kwam ,super verhoogd ,en binnekant zag eruit alsof hij erin woonde daar moest erweer 10.000 voor neergelegd worden (word wel gelakt voor dat geld ) :roll: ,deze was weerderom van 1997 maar had 220.000 miles erop :cry:

diezelfde namiddag ben ik op deze wat ik nu heb tegengekomen en was op slag verliefd door zijn uiterlijk ,schoon van carrosserie ,mooi en properkes vanbinne en van 2001 en 174.000 km maar op de teller ,heb er 9.500 euro alles in aan moeten betalen 8) wat ik er best voor over had
ge ziet ge komt toch iets tegen hé :lol:

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 8:58 
Pro Trucker

en gekocht?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 9:22 
Pro Trucker

O het is een speurtocht :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 9:34 
Trucker

frisco schreef:
hoi ,over een 3 tal weken was ik volle snik op zoek naar een dodge ram ,ben er toen naar een koppel gaan kijken ,hm hm :roll: ,eentje zag er op foto schitterend uit tot ik daar kwam ,verf van de zon beschadigd ,binnenkant rook hij als ééntje dat 40 jaar in een vochtige schuur had gestaan ,en onder de motorkap hezelfde sinario ,de blok was één en al roest ,het enige goed was de chromé side bars en de chromé velgen met zo goed als nieuwe banden en onlangs een gasinstalatie van lpi ,hij was van 1997 185.000 miles erop en moest 9.500 euro kosten

dan een andere ook weer als nieuw op de foto tot ik daar kwam ,was een zwarte ,stond overvol van deukjes die al waren uitgesmeerd met plamuur half bewerkt en door de regen weer al roest door kwam ,super verhoogd ,en binnekant zag eruit alsof hij erin woonde daar moest erweer 10.000 voor neergelegd worden (word wel gelakt voor dat geld ) :roll: ,deze was weerderom van 1997 maar had 220.000 miles erop :cry:

diezelfde namiddag ben ik op deze wat ik nu heb tegengekomen en was op slag verliefd door zijn uiterlijk ,schoon van carrosserie ,mooi en properkes vanbinne en van 2001 en 174.000 km maar op de teller ,heb er 9.500 euro alles in aan moeten betalen 8) wat ik er best voor over had
ge ziet ge komt toch iets tegen hé :lol:

Tja voor velen is het gewoon een werktruck.
en na 220000 miles kan ik me best voorstellen dat hij niet meer nieuw is.

98 Dodge ram SS/T sold 06 Dodge Ram SRT-10 sold 05 Hummer H2 sold

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 10:31 
Heavy Trucker

ne blinkende wagen wil nog niks zeggen,foto's kunnen zeker bedriegen,verkoperstruckske :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 12:20 
Pro Trucker

Dit klinkt mij bekend in de oren, ik ben ook al een paar keer voor jan met de korte achternaam bij een zogenaamde prachtige auto gaan kijken.
Gebruiks sporen oké, maar als de verkoper zegt dat de auto in uitstekende staat verkeerd maar blijkt dan rondom schade te hebben en er zitten grote gaten in de bekleding.
Dan ben ik zeker te kieskeurig of heb het begrip "in prima staat" niet helemaal goed begrepen :D :D :D

Alfred

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 16:01 
hoi martinsrt, nieuw niet meer kan ik gerust begrijpen ,maar maak hem toch tenminste proper voor je er een smak geld voor vraagt ,toch een beetje op voor je zoeen ding verkoopt hé en tenslotte 10.000 euro's is toch nog altijd een hele som dan voor een aftandse truk niet :wink:

grts

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]