Nou ik heb dus woensdag om precies te zijn om 17:45 het onfortuinelijk geluk gehad om op nog geen 100 meter van mn huis een Audi tegen te komen, reed op de paralelweg (rechtdoor) en op de provinciale weg reed een Audi in dezelfde richting, tot hij dacht van ik moet hier maar eens een Ubocht maken zo de paralelweg op zonder te kijken. En ja dan krijg je dit dus

Mn pa gebeld, die stond er binnen 5 min. bij met de trekker, maja eerst politie maar afwachten, en wat ik altijd dacht dat niet mocht mocht dus wel. We mochten hem zelf met de trekker uit de sloot trekken. Mn oom de heftruck gepakt en van voren opgetild (foto komt nog) en zo naar huis gereden...
Schade:
- Rechter knipperlicht + koplamp
- Voorscherm zit een halve centimeter omhoog bij de naad van de motorkap
- chrome strip op bumper en plastic bumper kapot
- Bullbar kapot
- Rechter voorwiel staat tegen de carosserie aan, deze heeft de hele klap te verwerken gehad. Draagarm is gewoon opgefrommelt, vooras is voorover gekanteld
- Stuurcylinder etc liggen eronderuit (afgebroken)
Nu is het afwachten op de expert totdat die komt kijken en wat het dan verder doet, maar nu een vraag van mij aan jullie. op marktplaats staat een compleet chassis van een 1500 te koop. Is die vooras hetzelfde als die bij mij onder de 2500 zit? Alleen die heeft zowieso al wel het verschil dat dat 6 gaats is en bij mij 8 gaats. Fusees over te zetten? (als blijkt dat mn vooras zelf ook kapot is..)
Alvast bedankt.