DutchYellowRam schreef:
Rij jij wel eens over de A7 tussen Den Oever en Hoorn???
Nope, ik woon in Pijnacker (nabij Delft) en werk in Zoeterwoude (bij Heineken). Mijn woon-werkverkeer ligt dus meestal binnendoor Zoetermeer en over de A4 tussen Den Haag en Leiden. Er rijden niet veel Avalanches met meegespoten cladding en een huif dus ben wel benieuwd wie jij hebt gezien
Jangel schreef:
Chroom kan zo worden weg gestraald, ik denk dat ze jou wat wijs proberen te maken om zo meer geld uit je zakken te jagen
3 lagen poedercoat lijkt me ook heel sterk, het kan ook in 2 lagen (zelfs in 1 laag), bij ons op het werk doen we een primer poeder laag en een 2de
finish laag. Moest ik in jou plaats zijn, zou ik nog bij andere bedrijven info in winnen.....
@ natachaatlas: jij bedoeld Maertens zeker ?
Ik twijfel ook een beetje over of die man gelijk heeft. Hij kwam erg geloofwaardig over en hij heeft een goede reputatie. Inmiddels een paar bedrijfjes die stralen/poedercoaten een mailtje gestuurd om eens te kijken wat zij ervan zeggen. Mocht iemand van jullie nog een goed bedrijfje in de omgeving Den Haag / Leiden weten dan hou ik mij erg aanbevolen.
Alternatief is te zoeken naar een set 22inch (gebruikt of nieuw) met steek 6x139,7 en dan in matzwart. Of alsnog laten stralen/poedercoaten. Chroom hoeft van mij niet meer; ik ben daar 2 jaar terug al van teruggekomen toen ik een duur 20inch set had gekocht bij Reedijk die na 3 maanden al begon te pikkelen en deels bladderen. Ik hoefde er niet terug te komen voor garantie want dat stond met mooie kleine lettertjes op de factuur