Ik ben ook een blazer aan het op knappen, heb net me assen weer in elkaar en als ik het nog goed kan herinneren haal je eerst de dop of vrijloopnaaf uit het center van je naaf (ik ga er van uit dat het een 4x4 uitvoering is). Dan de seegerring van de steekas af halen, ik weet niet meer zeker of er ook nog een veer aan de binnenzijde van de naaf zit maar als dit zo is ook deze er uit halen. Nu kan het tandwiel wat de steekas met de naaf verbind er uit als deze je al niet tegemoet komt springen door de veer die er achter zit. Vervolgens even een doek er door heen halen om het oude vet er uit te halen en zicht te krijgen op de kroonmoeren. Eerste kroon moer los halen (zijn speciale doppen voor maar met drevel / botte beitel en hamer gaat het ook goed). Achter deze kroonmoer zit een borg plaatje (zorgt er voor dat de kroonmoer tegen je lager niet los loopt) die in de spiebaan van je binnen naaf valt, deze kan je met een tangetje er zo naar je toe af trekken en vervolgens de tweede kroonmoer los halen. Als het goed is pak je nu de hele remschijf met buitennaaf er zo vanaf, anders een beetje aanmoedigen met een hamertje. De binnen naaf blijft aan je spindles (weet even het Nederlandse word er voor niet) vast zitten. Deze zit met 6 moeren vast.
Hoop dat je handen niet al te groot zijn, die van mij niet in ieder geval maar vond het een aardig gemartel.
