mijn dodge truck staat met regelmaat een dag of 5 stil en elke keer is mijn accu leeg, dit is weer begonnen
na dat ik weer eens een keer de radio had geaktiveert met een code.
als de deur open doe gaan de lichten niet eens aan, en komt ook mijn mijlen stand niet in
mn display mijn radio kan ik gewoon aan en uit zettenen heeft stroom. de radio blijft niet lang speelen,
de accu geeft dan minder dan 12 volt.ik heb de accu een paar keer laten testen en hij is goed,
de dynamo laadt de accu ook goed op.als de lek stroom wordt getest ligt hij niet erg hoog.
en een beetje lek stroom is normaal zeggen ze,( klokje en andere dingen)
het probleem zit dus ergends in de radio of aansluiting.
ik heb een becker radio met gps (expres met vrouwe stem want die kunnen geen kaart lezen
en het gps is de weg nog al eens kwijt

)aangezien de auto met regelmaat zonder stroom staat
vraag ik me eigen af of er een massa schakelaar tussen kan of zou dit mogelijk voor
problemen kunnen zorgen. zoiezo gaat de becker er een keer uit en wil ik een originele
radio er in zetten. als ik weer kan gaan werken staat mijn auto ook steeds 5 dagen stil en
is het wel handig dat de auto het gelijk doet als ik op het bedrijf aankom.
ik heb nu constand een zwaare start accu bij om hem te starten.
als ik de massa er af leg dan start de auto perfeckt na 5 dagen, en het alarm blijft het gewoon doen
(heb extra sensors in de deuren om te reageren op het openen van de deur zonder binnen licht)
weet iemand wat voor problemen ik kan krijgen met massa schakeling laat het ff weten.
andere oplosingen wil ik ook proberen het is mischien simpeler dan ik denk.
groetjes danny