Wie kent dit probleem of heeft dit zelf ook al eens meegemaakt ?Ik heb een Dodge Ram 5.7 Hemi uit 2007 gekocht in 2008 met 4000 mile op de teller, (dit ook laten uitzoeken door Texas boy of het wel klopte) na ongeveer 27000 mijl op de teller gezet te hebben brand mijn overdrive eruit hiermee naar een revisie bedrijf gegaan en er een nieuwe overdrive in gezet, maar voor hun als voor mij bleef het een raadsel waarom dit gebeurde, nooit geen zware aanhangwagens of iets dergelijks er achter gehad dus daar kon het niet aan liggen. Dus met een nieuwe overdrive gelukkig de weg weer op tot aan vandaag, de bak ging weer raar doen en niet meer mooi schakelen, olie nagekeken is voldoende maar rook een beetje verbrand. Ik ben gelijk weer naar het revisie bedrijf gegaan probleem voorgelegd en aan de computer aangesloten deze gaf geen fout melding maar wel de de waarde van de overdrive niet goed is. De oliepomp van de automaat maakt wel een suissend geluid wat er op duid dat het filter verstopt kan zitten, dus we dachten dat het weer de platen van de overdrive zouden zijn die aan het verbranden waren. Na de eerste revisie heb ik maar 3000 mijl mee gereden (altijd nog zonder een aanhanger).
Kent iemand zo'n gelijk probleem of heb je tips laat het a.u.b. weten, alle info is welkom