Hoi Elwin,
Weet niet of je mij bedoelt met lullen over dat Pirelli's gevaarlijk zijn ( spontane klapbanden, scheuren enz. ) maar dat heb ik in ieder geval niet geschreven.
Wel dat Pirelli's waardeloos zijn in de regen tov Conti's.
Uit ervaring weet ik dat zelf bij snelheden rond de 80-90 km/h de Pirelli's voor verassingen kunnen zorgen in de regen.
Ik heb echt niet de behoefte om te gaan racen in de regen maar als ik begin te zwabberen en glijden terwijl de rest van het verkeer zonder problemen met 100 - 120 km/h door kan rijden klopt er toch iets niet.
"Met slecht weer moet je gewoon normaal doen en je kop erbij houden" ben ik helemaal mee eens, moet je trouwens ook met normaal weer doen
"De formule 1 hoeven we met de 2500kg zware truck niet te rijden en we mogen toch nergens harder dan 120 dus doen alsof je een topfuel dragster of formule 1 wagen rijd is ook wat overdreven" ben ik ook met je eens, neemt niet weg dat ik genoegen moet nemen met goed als er voor
mij beter te krijgen is

Soms ga ik ook wel eens harder dan 120 km/h ( als het weer en het verkeer het toelaten ) kan die best hebben hoor met zijn 2500 kg