je hoort het , lpg installatie met 1 verdamper en dan maar gassen met dat ding...
waarschijnlijk geplaatst door een installateur die het voor de eerste keer doet bij een srt10...
ik trek ook al eens door op GAS , maar dat is dan maar voor enkele seconden , alhoewel ik 2 verdampers heb , en nooit check engine lampje heb dat gaat branden , toch zal ik de Viper op benzine zetten als ik begin te scheuren.
maar dan hoor ik van "speedy" de duitser , dat ie wekelijks 250 doet op de autobahn op GAS en zonder klepsmering...

LOL
heb nog vraagjes voor de poster :
hoeveel miles stonden er op je SRT toen ie van de USA kwam ?
heeft de vorige eigenaar mooi om de 3.000 miles olie en filter vervangen ?
ik heb mijn SRT naar hier gehaald met 10.000 miles op de teller , direct andere olie en filter vervangen , en van toen af doe ik alles wat ze voorschrijven qua onderhoud , en dit gebeurt in een officiele Dodge garage onder eigen toezicht , ik laat de truck nooit alleen achter.
al hoop ik nooit zulke dingen mee te maken die ik hier hoor , maar je weet nooit natuurlijk.
ik weet ook dat er al veel SRT's naar de soep zijn gedraaid en versnellingsbakken aan gort hebben gereden zonder ook maar 1 mile op LPG gereden te hebben...

44500 miles, en een blanco onderhoudboekje.
De gasinstallatie was er in Gertos zijn srt ingeplaatst door AGS in Olen.
Ik ben zelf koetswerkhersteller en nogal maniak op m'n auto's, het is zeker een frisse truck en zeker geen afgeleefde ketel.
Ondertussen heeft hij nu 46500 miles, wekelijks worden alle niveaus nagekeken dat is altijd perfect.
Maar er zullen er waarschijnlijk ook wel tussen zitten die nog niet eens gezien hebben wat onder de motorkap zit en zo rijden tot het niet meer rijd