klopt ergens jongens... da's ook het enig minpunt van mijn RC... die kutbak. Echt miserie geblazen als je da vergelijkt met elk ander "modern" otto...
Heb met FLOOR eens op Zolder de 400 m gereden... met mijn Roe blazer had ik het moeilijk hem te volgen... enkel als je schakelmaneuvers perfect EN rap gebeuren kan je die bijhouden... vooral de 3de blijkt een nachtmerrie... zeker wanneer je tot 6000 gaat ... beter aan 5500 schakelen, de winst die je dan boven 5500 nog maakt gaat volledig verloren in schakeltijd... Versta nog altijd ni dat diezelfde bak in de Viper het wél doet ... of ook ni ? weet het niet. Triestig.
Ik heb de shortshifter van Xmetal geplaatst maar da's géén echte verbetering... ja, kortere schakelweg , maar daarom géén garantie van precies "vitesse" pakken... misschien iets beter, maar anderzijds door de "roterende" pook weet je gewoon ni waar je zit ... soms echt raar gevoel.
Volgende zou zijn een upgrade kit van de slave/master koppelingscilinders.. zoals op de Viper. Die zijn van aluminium , op onzen truck van plastiek... jadadde.Maar ik wou dit uitstellen tot mijn disque versleten zou zijn... maar da is ze nog ni !
En PK's en Koppel shit gaat er bij ni in... m'n BMW heeft ook 400 pk en V8 koppel en schakelt als in boter... géén vergelijk.Jammer.