UPDATE ! ! !Nu staat men truck al een week in mijn garage (hok)...
Reden : omdat de domme amerikaan in Houston Port mijn truck had gegroepeerd (zonder mijn toestemming overigens) in een container samen met een '67 Mustang en een motorfiets '04 Honda op naam van een Duitse firma (InterGlobalShipping).
Toen ik vorige week vrijdag zelf mijn truck ging ophalen , moest ik enkele dagen eerder een waarborg storten op hun rekening van , schrik niet , 7200 euro
zo gezegt zo gedaan , ik mijn truck opgehaald en naar Antwerpen gereden om hem in te klaren.
daar aangekomen belde na inklaring deze mensen naar de Duitse firma om te zeggen dat de truck ingeklaard was , zodoende dat zij dan de waarborg terug gingen storten , nog steeds niet gebeurt , maar de mensen bij euronordic zeiden dat het gewoonlijk wat langer duurt om terug te storten , zo kunnen die moffen nog enkele dagen intrest pakken...
ze (duitsers) gingen dan normaal gezien mijn originele title op de bus doen , maar deze zou nog onderweg zijn.
dit was allemaal nodig omdat ik de truck zelf ging afhalen , en de duitsers waarborg moesten hebben daar ik niet met de truck in de criminaliteit zou rijden en hem zwart verkopen voor onderdelen bv. , alsof ik dit zou doen...LOL
als dit moest gebeuren zouden de duitsers de inklaringskosten moeten betalen.
daarom even deze update , ik hoop dat volgende week alles in orde is dat ze aan de homologatie kunnen beginnen.