dodgevipertrucks schreef:
Dat is moeilijk te zeggen Hans.. Bekijk deze
viewtopic.php?f=15&t=356 pagina maar even en dan kun je een beetje zien hoe we het deden toen we met een groep trucks naar de APOW in Antwerpen gingen.. Zodra je een idee hebt maak je gewoon een nieuwe pagina aan in het meeting gedeelte en vraagt gewoon wie er allemaal zin hebben om te komen.. We maken een lijst aan waar iedereen zn naam aan toe kan voegen en zo kun je vanzelf zien hoeveel trucks erop af komen.. Ik zou het wel op een zondag doen zodat (bijna) iedereen vrij heeft en kan komen en doe het voor alle merken en type usa trucks en niet alleen voor de SRT want anders breekt de 3e wereld oorlog hier uit op het forum denk

. Ook is denk wel belangrijk waar je het doet.. Hou het bv een beetje in de buurt van de grens NL-BE zodat het voor iedereen te berijden is.. Ik woon zelf bv vlakbij Den Helder in de kop van noord Holland en als je een meeting organiseer in Brussel dan ga ik niet even voor 1 dagje op en neer

.. Gewoon je idee in het meeting gedeelte plaatsen en de rest gaat vanzelf

. Vorig jaar was het ook super met zn alle en ik ben ervan overtuigd dat we dat in 2009 nog vaker zullen doen.. Tenminste dat hoop ik

ik zou verhuizen als ik jou was...
ik woon een kleine 10 km van de grens en ik denk dat er wel wat locaties te vinden zijn in de driehoek antwerpen - breda - bergen op zoom
zal me er als ik een beetje tijd heb eens mee bezig gaan houden