Het is nu vr mei 02, 2025 0:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 23:12 
Nieuw

neuhhh hij heeft niet op marktplaats gestaan, ik heb hem in augustus gekocht van een gozer in zeeland.
En verleden week zondag reed jij volgens mij een tijdje achter me toen ik van maasdam richting A16 reed. Of het moet iemand anders geweest zijn, dan heb je een look-a-like.
Goed dat wij ook naar die meeting in Spykcity gaan he, we moeten die dodges een beetje tegengas geven :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 20:42 
Trucker

hahaha okeee ja jij zegt het , het zou best kunnen hoor ;)

ik doe altijd zo veel dingen in het weekend dat ik nooit weet waar ik achteraf allemaal geweest ben.

maar ik ben er zeker.

heb nog een paar vrienden met dit type chevy's die probeer ik ook even gek te maken om lid te worden hier op het forum.

en ja het is tegenwoordig zeldzaam een chevrolet pick-up die dodge's geven ze ergens weg ben er vandaag weer stuk of 15 tegen gekomen verspreid over zuid-holland en zeeland.

en zo waar 2 chevy's

maar zit jij veel in de buurt hier ?

Gr.

Chevy Caprice station 1990
Chevy Impla custom Coupe 1972

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 21:03 
Nieuw

nee niet veel, een neef woont in maasdam, de gewone verplichtingen he :roll:
Zou zeker leuk zijn wat meer sjeefs tussen al dat dodge-geweld, vind dat ook geweldige wagens hoor, maar de chevrolet is toch wat meer "ik rijd in een amerikaanse bak gevoel" voor mij, ik ben meer gecharmeerd van de wat doorleefde cars, zo vind ik bijv een ouwe dodge die er niet te gelikt uit ziet heel wat toffer dan zo'n splinternieuw blingbling apparaat. No offense guys, ieder zijn meug. Als we allemaal dezelfde wagens tof zouden vinden wordt het een pietsie krappies op de voorbank. De mijne is niet zo puntgaaf, tis tenslotte ook mijn werkauto, alstie perfect zou zijn kan ik er niet mee werken, dan zou ik staan gillen bij ieder krasje dat er op kwam. We gebruiken hem ook voor de paarden dus moet je er zonder gezeik gewoon een paar balen hooi in kunnen pleuren. Maar ik denk dat het voor de dodge owners geen probleem is dat er meer Chevvy's komen, we hebben allemaal dezelfde amerikanen tic.

gr. stun

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 22:14 
Trucker

okeee ja verplichtingen doe ik al niet aan :twisted: hahaha

maar wat je zegt voor mij maakt het helemaal niet uit als het maar een yank is :D

en vond zo'n truck wel stoer en ik ben ook niet zo moeilijk met auto's je wil ook op moment echt niet weten hoe hij eruit ziet.
ik kan hem wel gaan wassen maar als ik hier de dijk af rij, ben ik weer bij het begin. zal hem voor de 13 van december wel eens een wasbeurtje geven ;)

Groetjes.

Chevy Caprice station 1990
Chevy Impla custom Coupe 1972

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 22:21 
Trucker

zoooooooooooooo die gele is wel superstoer zeg!! heb m ff opgezocht, is van 1954!!!!

wat is dat voor meeting in Spijkenisse (als ik t goed begrepen heb)????

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 22:39 
Nieuw

Helemaal mee eens, ik vind de nieuwe Chevrolets ook geen reet meer aan eerlijk gezegd, veels te gelikt, zowiezo alles wat er tegenwoordig gemaakt wordt van automerken.....alles gaat op elkaar lijken, beetje aparte stoere bakken maken ze niet meer, het moet allemaal rond zijn en aerodynamisch. Mijn vrouw wilde heel graag een silverado en ik moest een goeie werkbak hebben dus ben ook overstag gegaan, nu ziet ze hier steeds die mooie dodges staan maar ik hou het mooi bij mijn chevy, ik vind het een wereldbak. Misschien dat ik hem wel een keer in een andere kleur laat spuiten, ik ben glazenwasser en dan met die ladders ben ik net eentje van de brandweer :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 22:41 
Nieuw

erik schreef:
zoooooooooooooo die gele is wel superstoer zeg!! heb m ff opgezocht, is van 1954!!!!

wat is dat voor meeting in Spijkenisse (als ik t goed begrepen heb)????

Gewoon gezellig mekaar ontmoeten met een happie en drankie, kijk ff onder meetings.
gr Stun

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]