qc1500 schreef:
kan je ook deuken erin slaan?
En ja ik ben serieus. Bij mij achterklep zit een deuk van binnenuit maar geen idee hoe die daar in kan komen?
Verder nog 1 op achterscherm.
dat kan wel eens jah. bussen hebben dit vaak ook in de vlakke dichte platen bovenin.. als ze de bussen laden en valt iets om steekt er zo een bult naar buiten. hierin zit altijd wel een "maar" met de repetatie.
ik wil best een keer ergens een dag staan "soort usa truck dag" en dat ik iedereen een beetje kan helpen met het verwijderen van deukjes.
ik zal dan een keer een topic aanmaken desnoods met wat we die dag doen.. ik doe dit vaker per jaar voor diverse auto clubs.
dan maken we afspraken hoe groot de deuken ongeveer mogen zijn want in het verleden heb ik mee gemaakt dat er 20auto's aangemeld waren en was toen al bij de 4e auto er 1 die zat helemaal onder maar ook met GROTE deuken (soms kan je die wel maken soms niet) maar met me stomme kop begon ik eraan er vervolgens konde de andere niet meer want de dag was toen om (lol) wel een ervaring rijker.
liefst ergens waar de autos ook binnen kunnen staan. niet alle autos maar voor de reperatie heb ik het liefst binnen ivm te veel licht, ik niet altijd de reflectie ziet die ik moet zien.
krassen poetsen, ik kan het wel maar heb niet alle juiste spullen hiervoor. ik weet wel hoe het moet..
ik kan vragen of iemand een keer zin heb om mee te gaan die dit wil doen, en anders kijk ik wel of ik wat poets/pasta kan lenen