iedereen ziet hier altijd van alles en nog wat onderweg.
en aangezien ik koerier ben en door het hele neder- en belgenland rij.
zie ik heel de dag dikke wagens rijden.
het lijkt wel of ze ergens weg gegeven worden alleen ben ik daar nog hard naar op zoek waar dat is
ik zie iedereen hier allemaal foto's posten van auto's die ze zien en ik heb daar helemaal nooit de tijd voor of geen erg in dan zit ik gewoon weer even te genieten van al die mooie grote amerikanen die hier nog rondrijden.
maar vandaag was ik nog geen 5 min onderweg of ik had al 3 amerikanen gezien dus ik dacht ik ga dat ook eens doen telefoon naast me en vasleggen wat me lukt.
niet duss als ik iets zag had ik er helemaal geen erg in maar al met al heb ik er toch een stuk of 25 zien rijden vandaag.
waarvan ik er maar 7 heb vast kunnen leggen.
eerst een rode c1500 in Rhoon op de groene kruisweg,
200 meter verder zie ik 2 trucks en een oude caddilac de a15 opdraaien.
die kant ging ik ook op dus heb ik even geprobeerd tis gelukt wel tegen de zon in maargoed.

met nog geen kilometer voorsprong zag ik deze nieuwe dodge rijden met een henger

vervolgens zag ik deze oude rode nog staan heb geen verstand van die oude pick-ups mnaar volgens mij is het een chevrolet c10 ofzo ???????????? hij staat in ieder geval in zwijndrecht.

toen zag ik deze nog bij de kleileweg in de buurt staan.

en toen onderweg naar lelystad nog een paar 2007 model dodge's tegengekomen maar daar had ik geen tijd voor om daar foto's van te maken.
ook nog een oude dodge met het trekker-oplegger idee ook geen foto van kunnen maken helaas en een dodge met een oprijwagen met een alfa erop. op de A27
en in lelystad kwam deze ford nog aangereden voor een burgertje bij de mac.

dus bij deze ik heb mijn best gedaan.
Gr.