:wave: Hallo U.S.A trucks fanaten.
Afgelopen zaterdagmiddag zag ik ineens een dodge ram met dubbellucht aankomen,dat bleek dus Theo te zijn.Na even te hebben gebabbeld vroeg ie of ie een paar foto's mocht maken.Geen probleem natuurlijk.Hij vertelde dat hij bij de usa truck club zat en dat hij graag de foto's op de site wou plaatsen.Dit heeft hij dezelfde middag al gedaan.Hij heeft me een mailtje gestuurd met een link naar de foto's.Ik moet zeggen, valt niet tegen Theo en dat met een mobiele telefoon
We hebben deze bedrijfsauto een maandje of 4 geleden gekocht in Geel.Waarom een amerikaan???
Mijn vader heeft een jaar of 11 geleden een k30 gekocht bij Van Dam.Deze auto heeft ons vele trouwe dienstjaren bewezen,door zware aanhangwagens met drainagerollen te trekken incl.de 900 liter rode dieseltank die achter op de laadbak was geplaatst.Hij heeft altijd over het land moeten "ploegen".Een paar jaar geleden heeft ie nog een GMC sierra gekocht (foto's volgen) waar hij natuurlijk goed over tevreden is,ruime auto,krachtig en vergeleken met de K30 ook luxe

.Hij is echter een beetje aan het doorslaan nu en heeft dus een 4de bedrijfsauto (ook nog mitsubishi L200 zullen we het verder maar niet over hebben) de chevy silverado met huif (zodat ie zijn materiaal en gereedschap droog kan hou.den) aangeschaftDit is echt een supercar, eigenlijk veel te luxe voor ons werk.Met doorslaan bedoel ik 4 bedrijfsauto's terwijl ze in principe maar met zijn 2en zijn.Ikzelf help alleen mee in drukke tijden als zzpér.
Tot zover even de kleine introductie.Ik wil Theo graag bedanken voor de foto's en de link naar deze club.Ik zal deze week wat kiekjes maken van die 2 andere jongens die binnenstaan,
Ik zal deze week een paar kiekjes maken van de andere 2 amerikaantjes die we nog hebben staan.
mzzl