Het is nu wo mei 07, 2025 0:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Overval In Harelbeke
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 19:14 
Trucker

Iemand van bij ons?

Vanmorgen een overval geweest in Harelbeke.
Voor het huis van het slachtoffer stond een dodge ram.

Bij deze wens ik het slachtoffer een spoedig herstel.

http://focus-wtv.rnews.be/nl/regio/wvl/nieuws/algemeen/man-neergeschoten-in-de-stasegemstraat-update-3/article-1194757083152.htm

http://www.focus-wtv.tv/programma/wtv/m ... ij-inbraak

Afbeelding Afbeelding

Hey my vegetarian friends, just a reminder that my food poops on your food... Enjoy that salad!

Laatst bijgewerkt door Wild Bill op vr jun 18, 2010 19:18, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Overval In Harelbeke
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 19:16 
Pro Trucker

ik zag het ook juist op het nieuws :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
mischien weet Pascal (DB-cowboy) iets meer :roll: :roll: :roll: :roll:

http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 21:28 
Pro Trucker

vuile kloothommels , zullen weer oostblokkers zijn of marro's uit Frankrijk... :evil:
hier kan ik mij dus echt in kwaad maken , rotte homejackers , lafaards.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 22:43 
Trucker

Heb het nieuwsbericht ook net gezien op videozone.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... a/1.805256

Inderdaad een zilverkleurige Ram SRT-10 QC van 2005.

Hopelijk maakt de man het goed en gaat hij zich in de toekomst beter beveiligen zodat zulke gasten nog wel binnen maar niet meer buiten geraken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 22:54 
Is niet verwonderlijk voor Moeskroen dat het een wagen was met Franse platen... Zie je daar meer als Belgische platen...
Wel erg voor de kerel, moest het iemand van hier zijn, sterkte.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 11:08 
Pro Trucker

Idd hel erg voor man, vrouw en kinderen maar vindt het eigenlijk dan ook niet zo slim om al het cash geld mee naar huis te nemen :? Steek het dan in een kluis in het tankstation of stort het nog op de bank snachts. Ik ga niet zeggen dat ze je daardoor niet meer gaan overvallen maar toch...blijkbaar wisten ze dat ze het geld steeds mee naar huis namen.

Alleszins sterkte voor hen natuurlijk :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 12:31 
Heavy Trucker

DodgeRammer09 schreef:
Idd hel erg voor man, vrouw en kinderen maar vindt het eigenlijk dan ook niet zo slim om al het cash geld mee naar huis te nemen :? Steek het dan in een kluis in het tankstation of stort het nog op de bank snachts. Ik ga niet zeggen dat ze je daardoor niet meer gaan overvallen maar toch...blijkbaar wisten ze dat ze het geld steeds mee naar huis namen.

Alleszins sterkte voor hen natuurlijk :!:

eigenlijk vind ik deze stelling een beetje onzin.
je bevind niet altijd de mogenlijkheid om langs een kluis of bank te rijden na je werk.
zelfs al zou hij een kluis in huis hebben, dan doe je die ook vlug open als ze met een vuurwapen voor je staan.

als ze dan toch wisten dat hij het geld mee naar huis nam, zouden ze ook geweten hebben dat hij langs een nachtkluis bij de bank zou gaan, en zou hij daar overvallen zijn geweest....

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 12:42 
Pro Trucker

Ik versta wat je wil zeggen Thea, bedoel dit niet slecht !
Als ze met een vuurwapen voor je staan zou ik ook alles geven op zo'n moment :shock:
Tis misschien ook niet altijd haalbaar zoals je zegt om het in een kluis of bank te droppen snachts maar wat moet je met je baar geld dan doen? Op de zaak laten is ook dom want hier in de buurt zijn er ook al 4 overvallen.

Daarom dat ik probeer om steeds met de kaart te betalen bij handelaars en mijn klanten liever laat storten, loop soms zelf ook met heel wat geld op zak of thuis maar doe dit zo snel mogelijk weg om zo'n gevallen te vermijden..

Maar stel dat je niets liggen hebt, weet niet dat ze zomaar zullen zeggen; tis goed, laat maar we zijn weer weg. Denk dat je in zo'n gevallen nooit weet wat er kan of gaat gebeuren spijtig genoeg...

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 17:23 
DodgeRammer09 schreef:
Ik versta wat je wil zeggen Thea, bedoel dit niet slecht !
Als ze met een vuurwapen voor je staan zou ik ook alles geven op zo'n moment :shock:
Tis misschien ook niet altijd haalbaar zoals je zegt om het in een kluis of bank te droppen snachts maar wat moet je met je baar geld dan doen? Op de zaak laten is ook dom want hier in de buurt zijn er ook al 4 overvallen.

Daarom dat ik probeer om steeds met de kaart te betalen bij handelaars en mijn klanten liever laat storten, loop soms zelf ook met heel wat geld op zak of thuis maar doe dit zo snel mogelijk weg om zo'n gevallen te vermijden..

Maar stel dat je niets liggen hebt, weet niet dat ze zomaar zullen zeggen; tis goed, laat maar we zijn weer weg. Denk dat je in zo'n gevallen nooit weet wat er kan of gaat gebeuren spijtig genoeg...

Er is gewoon geen goede oplossing voor het cash-geld probleem.
De winkel waar ik verantwoordelijke ben is zo vorig jaar ook nog overvallen...
4 man kwam binnen, 3 met een wapen, en 1 met een bijl. Een van mijn mensen - was 4de overval op korte periode - was gevlucht en onder een tafel gaan zitten (gesloten aan 1 kant), moest voor haar pech zijn dat die kerel met de bijl toch op die tafel begon te rammen... Kind is in een depressie en durft niet meer onder de mensen te komen... Hele gedoe heeft bijna uur geduurd... Ander personeelslid werd aan haar haar getrokken tot aan de kluis door 2 man, in de zenuwachtigheid vond ze de sleutel niet... Dan maar wat klop. Nadien mocht ze de kassa's leegmaken... Sleutelbos met sleutels aan, wel weer die zenuwachtigheid en stress... Een minuut duurt lang op zo'n moment.
Tot slot werd de wagen van een klant gestolen (is ook geen cash geld) en van een derde personeelslid.

Die laatste haar wagen werd een maand en half later terug gevonden in een andere provincie. Grappige van al, de dief reed er nog mee en was er zelfs mee op onderhoud geweest bij een erkende dealer + ging tanken en niet in een witte merk tankstation...

Wat moet je doen? Is er geen geld dan nemen ze de auto's mee... Schade is er toch, en als je kan vermijden dat je zelf klop krijgt, geef je gewoon braaf af...

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 20:00 
Heavy Trucker

Hey,hier ben ik met wat meer nieuws,dit is gebeurd op 100 meter van mijn deur !
Heb die persoon al 2x een kaartje met de url van het forum onder de ruitewisser gedaan,maar heeft zich hier nog niet aangemeld.
Vriendelijke mens die telkens teruggroet als ik hem tegenkom.

Ik verzeker u dat je niet veel kunt doen tegen zo'n individuen.Als je in hun vizier komt en ze weten dat je met grote sommen cash omgaat,dan kom je voor hen op de "hitlist" en gaan ze kijken wanneer en hoe ze je best jouw zuurverdiende centjes kunnen ontfutselen.
Ga je nog langs de nachtkluis,reken er maar op dat ze je vroeg of laat klem rijden net voor de bank of u overvallen de moment dat je uw zaak buitenkomt.
Neem je het mee naar huis ? dan brengen ze daar wel een bezoekje (zoals hier spijtig genoeg gebeurd is.)
Laat je 't in een kluis op het werk ? Wie gaat het dan komen halen en wanneer ? Geldtransport is een oplossing,maar allesbehalve goedkoop.....en daar gaat een stuk van je winst weer aan op.Reken er dan ook maar op dat ze vroeg of laat uw winkel 's nachts binnenbreken en desnoods met overdreven veel geweld de kluis eruit sleuren.Reeds verschillende zaken gebeurd met zware pickup,camion,enz.... binnenrijden in de winkel en de kluis meesleuren.

Ik ga één dees dagen een kaart halen om die mens beterschap te wensen en veel sterkte toe te wensen om hier bovenop te raken,want het trauma dat dit achterlaat is niet van de minste,zeker niet als je vol in de borst geraakt wordt door een kogel en beseft dat gans jouw gezin in gevaar is.

Laatst bijgewerkt door DB_Cowboy op do jun 24, 2010 6:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 10:55 
Heavy Trucker

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=7V2ROQ84

Xa4 schreef:
Inderdaad een zilverkleurige Ram SRT-10 QC van 2005.

Betreft een Daytona,geen srt-10 ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 21, 2010 14:14 
Trucker

doeme toch, verkeerd gezien
maar hij blijft mooi ! :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 12, 2010 9:41 
Nieuw

Hallo,

Bij deze wens ik jullie allemaal te bedanken voor het medeleven en de steun van de overval bij ons thuis op 18 ll.
Via deze ben ik dus ook eindelijk eens op de site en forum van de American Truckers geraakt.
Ik kan in ieder geval mede delen dat die schotwonde op zich al goed genezen is, het meest erge is dat mijn voet op 3 plaatsen gebroken was en dat ik nog tot zeker 10 augustus een rijverbod ben opgelegd door de dokter. Jammer dus
Maar al bij al mogen we zeker niet klagen, het kon veel slechter aflopen achteraf gezien.
Tot hier de eerste kennismaking met jullie en hopelijks tot ziens of mails
Bedankt
Erwin en Heidi

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 12, 2010 10:00 
Trucker

Daytona2 schreef:
Hallo,

Bij deze wens ik jullie allemaal te bedanken voor het medeleven en de steun van de overval bij ons thuis op 18 ll.
Via deze ben ik dus ook eindelijk eens op de site en forum van de American Truckers geraakt.
Ik kan in ieder geval mede delen dat die schotwonde op zich al goed genezen is, het meest erge is dat mijn voet op 3 plaatsen gebroken was en dat ik nog tot zeker 10 augustus een rijverbod ben opgelegd door de dokter. Jammer dus
Maar al bij al mogen we zeker niet klagen, het kon veel slechter aflopen achteraf gezien.
Tot hier de eerste kennismaking met jullie en hopelijks tot ziens of mails
Bedankt
Erwin en Heidi

Welkom op het forum en ben blij dat al bij al alles weer goed is met jullie

Afbeelding Afbeelding

Hey my vegetarian friends, just a reminder that my food poops on your food... Enjoy that salad!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 12, 2010 10:08 
Heavy Trucker

welkom op het forum veel beterschap en stekte toe gewenst

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]