DodgeRammer09 schreef:
Ik versta wat je wil zeggen Thea, bedoel dit niet slecht !
Als ze met een vuurwapen voor je staan zou ik ook alles geven op zo'n moment
Tis misschien ook niet altijd haalbaar zoals je zegt om het in een kluis of bank te droppen snachts maar wat moet je met je baar geld dan doen? Op de zaak laten is ook dom want hier in de buurt zijn er ook al 4 overvallen.
Daarom dat ik probeer om steeds met de kaart te betalen bij handelaars en mijn klanten liever laat storten, loop soms zelf ook met heel wat geld op zak of thuis maar doe dit zo snel mogelijk weg om zo'n gevallen te vermijden..
Maar stel dat je niets liggen hebt, weet niet dat ze zomaar zullen zeggen; tis goed, laat maar we zijn weer weg. Denk dat je in zo'n gevallen nooit weet wat er kan of gaat gebeuren spijtig genoeg...
Er is gewoon geen goede oplossing voor het cash-geld probleem.
De winkel waar ik verantwoordelijke ben is zo vorig jaar ook nog overvallen...
4 man kwam binnen, 3 met een wapen, en 1 met een bijl. Een van mijn mensen - was 4de overval op korte periode - was gevlucht en onder een tafel gaan zitten (gesloten aan 1 kant), moest voor haar pech zijn dat die kerel met de bijl toch op die tafel begon te rammen... Kind is in een depressie en durft niet meer onder de mensen te komen... Hele gedoe heeft bijna uur geduurd... Ander personeelslid werd aan haar haar getrokken tot aan de kluis door 2 man, in de zenuwachtigheid vond ze de sleutel niet... Dan maar wat klop. Nadien mocht ze de kassa's leegmaken... Sleutelbos met sleutels aan, wel weer die zenuwachtigheid en stress... Een minuut duurt lang op zo'n moment.
Tot slot werd de wagen van een klant gestolen (is ook geen cash geld) en van een derde personeelslid.
Die laatste haar wagen werd een maand en half later terug gevonden in een andere provincie. Grappige van al, de dief reed er nog mee en was er zelfs mee op onderhoud geweest bij een erkende dealer + ging tanken en niet in een witte merk tankstation...
Wat moet je doen? Is er geen geld dan nemen ze de auto's mee... Schade is er toch, en als je kan vermijden dat je zelf klop krijgt, geef je gewoon braaf af...