Het is nu za mei 03, 2025 17:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: nieuw klein bommetje
BerichtGeplaatst: wo jan 12, 2011 20:54 
Trucker

elmo schreef:
Waar kart jij eigenlijk buiten? Heb hier wel eens voor gekeken maar was voor mij zo'n half uurtje rijden naar een buitenbaan.

Misschien wel leuk om met een aantal een keer te gaan karten????

Heb tot nu toe alleen nog op kartbaan in strijen gereden. De kleinste baan van nederland, maar zeer technisch. Dus een goede start. :wink:
Vind het ook wel een leuk idee om een keer te gaan karten hoor. Ligt eraan of jullie binnen of buiten willen rijden.

hardworker schreef:
O ja, jouw kart ziet er echt wel netjes uit, wat voor blokje heb je erop liggen? En we verwachten wel nog wat actiefoto's he :headbang: :headbang:

Er ligt een tm k9c motor op. 125cc 2-takt van tm racing. motor uit 2009 net als het chassis.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 12, 2011 21:04 
Trucker

Nou het avontuur is begonnen. Zondag voor de eerst keer met de schakelkart gereden op strijen. De importeur was er ook en begeleide ons de hele dag. Hierbij ging het om te kijken hoe we zelf konden kijken of de kart wel goed stond. En dat ik maar ervaring op ging doen met de kart. :wink:
Het was vochtig dus mocht ik hem zelf niet aanduwen. Dit zou ik van de impoteur leren, maar het was te glad. Dus dat komt nog. Ik kon wel rustig wennen aan de kart. Een beetje glijden en schakelen, want dat is nog best lastig. Je moet het gas loshouden tijdens het schakelen en dat was even wennen. Ook nog een keer gespint. :oops:
De baan droog op en ik begon meer te pushen. De limiten van de kart en motor werden opgezocht en het ging best goed.
Alleen alles ging wel heel erg hard. Had niet verwacht dat het zo snel ging. Maar het schakelen was gelukkig niet een groot probleem. Na 40 minuten in de kart gereden te hebben had ik een 31,3 gereden als tijd. Waarbij de dochter van de importeur een 30,3 noteerde. Die rijd al 2 jaar schakel en NK's.
Op het einde kon ik mijn lach niet inhouden. Vond het een hele leuke dag en die werd eigenlijk nog leuker.
Want de importeur kwam nog even langs. Kreeg complimenten van de man. Voor hem viel het 200% mee ( wist niet dat dat kon :lol: ). Dat ik het zo snel oppakte, snelle tijden reed voor een beginner en al dingen deed die de ervaren mannen en vrouwen deden op de baan als shortshiften.
Plus Robert van trots op mij en het straalde eraf. En dat vond ik leuk om te zien. Dus ik heb een hele leuke dag gehad en wellicht komen er nog mooie dingen in de toekomst. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jan 17, 2011 1:44 
Trucker

Leuk! :thumbright: Dus nou word je coureur? :mrgreen:

1976 Dodge W200-Project
1979 Ford F250 Supercab Dually
1997 Mercury Sable-Daily

I wasn't born with enough middle fingers

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]