Iedereen bedankt voor de reacties

Vind dat de truck super snel verkocht is, eigenlijk goed 1 maand. En 50,- voor marktplaats is hier echt de moeite waarde voor geweest.
De truck heb ik goed kunnen verkopen. Heb niet echt veel in prijs gezakt, maar had hem ook wat prijs in het midden tussen handel en verkoop in geplaatst.
Moet zeggen dat ik gelukkig geen rare figuren heb gehad. En deze was ook wel heel snel gegaan, woensdag kijken donderdag verkocht. Vandaag ophalen.
Wat ik wel vaak te horen kreeg van verschillende geinteresseerde dat de advertentie vertrouwen gaf en als ze mij hoorde praten over de wagen dat ze echt door hadden dat het een liefhebber was.
Ook de advertentie was duidelijk had natuurlijk ook alles eerlijk vermeld. Plus fotos en de photobucket site hebben meegeholpen.
Wat ook wel hielp was om te adverteren met inruil in overleg.
De prijs voor de inruiler is dan de handelswaarde, dan kun je hem meteen de handel in doen, en lever je een extra service voor degene die hem kwijt wil. Hier ben ik bij de potentiele koper ook altijd eerlijk over geweest, wat ik met de inruil ging doen.
Als deze persoon het niet was geworden, dan was er nog een andere die een BMW wou inruilen en die de inruilprijs (lees handelsprijs) acceptabel vond.