Als je nou geen zin hebt om naar zandvoort te gaan in het weekend van 21&22 April, kan je toch het amerikaanse gevoel krijgen tijdens Tony Stone Low & Slow BBQ competittion!!
Ik maak deel uit van team "Just Eat" en wij gaan meedoen aan de KCBS (kanses city BBQ society) BBQ wedstrijd die in 't Twiske (amsterdam-noord) wordt gehouden. Dit is niet de hamburger/worstje/saté op de grill, nee.... we hebben het hier over American cuisine: Pulled Pork, Brisket, Ribs and chicken..het is slow&low..dus niet grillen en dus werken met side-box smokers, green eggs, pro-q etc.
we beginnen zaterdag ochtend de 21e met de voorbereidingen (brisket en pulled pork kunnen 12-16 uur duren om te garen) en er zal de hele dag door te 'snoepen zijn . Dus wil je wel eens zien wat de BBQ wereld meer te bieden heeft en voor diegene die wel eens willen leren wat er meer is dan die weber is er de workshop (duurt 2 dagen) bij de inschrijving zit al het vlees inbegrepen, dus de brisket, pulled pork etc.
http://www.bbqguru.nl/index.php/compone ... Itemid,65/of kom ons aanmoedigen voor de wedstrijd ! (uiteraard moet mijn pickup rijden tegen die tijd dat ik mijn sidebox smoker mee kan nemen.

damnn...water loopt me in de mond!