Het is nu wo mei 07, 2025 17:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 7:35 
Heavy Trucker

Inderdaad Alex; onder meer de Bilderberg commisie.... En daar zitten Trix en Alex ook bij....dus geen vertrouwen in koninklijk huis

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 11:32 
Trucker

Geef het nog 20 jaar, en iedereen moet weer met paard en kar of fiets over de straat. Alleen de dokters kunnen nog een auto permiteren :drunken: :drunken:

Marines never die, they regroup in hell !!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 22:10 
Nieuw

alex2 schreef:
Ton de Draaier schreef:
Er is geld genoeg in Nederland; we zijn in verhouding een van de rijkste landen...
Echter.... een groter plan!!! Al sinds 1776 spreken de geldmannen over één wereldorde(regering) één munteenheid... DE economie moe geleidelijk aan opde knieen, wij moeten zover uitgeknepen worden, over de hele wereld, dat we als makkeee schapen "JA"zeggen.... Dan wordt de boel weer opgebouwd, echter, tegen zulke regels en beperkingen, dat het leven niet leuk meer is.... En DAT is wat er gaande is.. De media houdt (in opdracht) veel voor ons verborgen.. Zaaks is ,zelf het internet af te speuren..

bilderberg ?

Helemaal eens, bilderbergers zoals (o.a. Koninglijke leden ) vele in de wereld bepalen wat er gaat gebeuren met ons. Heb in feite sch.. aan ze maar dat ze nog over mensenrechten enz. Spreken vind ik zielig van ze. Allemaal illuminati zieligen die denken dat ze wat zijn.
Wat hier betreft zit ik helemaal vol.
Gr.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 16, 2012 15:42 
Heavy Trucker

Ja ja en daar gaan weer 10 miljoen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 16, 2012 16:24 
Trucker

hardworker schreef:
Geef het nog 20 jaar, en iedereen moet weer met paard en kar of fiets over de straat. Alleen de dokters kunnen nog een auto permiteren :drunken: :drunken:

paard heb ik al, fiets ook, mijn studies als dokter heb ik onderbroken net na mijn veertiende verjaardag, de theorie over bloemetjes en bijtjes vond ik maar niets, ik was meer voor de praktische aanpak, alleen met zelfstudie geraak je echter niet ver. :read: :read: :read:

ice white Saab 9.3 ttid airo cabrio 180 pk(voor Greet), Saab 9.5 160 pk(voor mij) saab 9.3 175 pk, Ford Fiesta 1.6 tdci (voor de jeugd) Ford F150 FX4 V8 300 pk limited edition(voor de paarden)(2x 1 pk), Harley Davidson 100 aniversary (voor de fun)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]