Dodgedriver2010 schreef:
mijn vader gaat dit jaar met pensioen en nou willen we met de familie een usa trip maken. 3 campers huren of is het beter ene truck te huren en van hotel naar hotel?
waar moet ik op letten. wat is een mooie route, etc etc
wie kan mij helpen?!
Ik heb 2 jaar geleden een trip gemaakt met 3 campers in 3 weken ongeveer 5000 km, ik en mijn vrouw, mijn zoon met zijn vrouw en zijn schoonouders.
Ik zou er niet aan beginnen waarom niet!
Een en al stress wij handen alle drie een nieuwe camper een F450 10cil. van 9,10m en knettergek wordt je in dat ding alles rammelt.
constand op letten of de 3e camper (zijn schoonouders) het bij hielden en niet te ver achterbleven en heb je 500 tot 800 km gereden en
ben je op de camping (RV Park) voor een plek wat niet zo eenvoudig is voor 3 campers om bij elkaar te staan.
(Dus van tevoren boeken 1 of 2 dagen)
En dan hebt je hem op de plaats gezet, dan sta je elkaar aan te kijken wie gaat er naar de winkel en met welk bakbeest, want er moet ook gegeten worden.
ik zou dit noooooooooit meeeeeeeer doen
Mijn zoon is vorig jaar ook weer naar de USA gegaan ( new york/ canada / lousiana / florida en toen met de vlieger naar huis)
maar nu had hij een 4x4 kia gehuurd en van hotel/motel naar hotel/motel,
+/- 6000km gereden en zij dit was perfect.
Je komt in een hotel/motel aan flikkert de koffers er neer, doe je wat verfrissen en springt in de auto voor ergens wat te gaan eten perfect
Dus mijn tip huur je een auto en motels zijn daar nog meer als tankstations en kosten tussen de $50,- en $75,- per nacht.
campings kosten tussen de $25,- en $50,- per nacht.
De ford Camper gebruikte op het zuinigs 1L. op 3km. en in de bergen 3L. op 1km. benzine.
losse auto gebruikt veel minder
Dus laat die CAMPERS maar staan voor de zigeuners of ga met 1 of 2 campers maar niet met 3
gezellige vakantie