willem-2 schreef:
Alles wordt uit z'n verband gerukt, pagina's vol verglijkingen, omdat het een dikke truck is die ook nog veel zuipt dan is maar een Amerikaan, omdat de fabriek in Amerika staat is het maar een Amerikaan, omdat er 100% amerikaanse onderdelen in gaan is maar een Amerikaan. Hij haalt wel van 0 naar 100 in xxx seconden. Als je alle NIET Amerkaanse onderdelen uit een Ami-truck haal rijd er geen één meer.
Hebben jullie nooit geweten dat er bussen vol Jappen de hele wereld op de foto nemen en thuis gaan bekijken waar ze zijn geweest, Nee, dan hier de volgende discussie; Zaanse schans, 1.000.000 foto's -molens te Kinderdijk 1.000.000 foto's - Volendam 1.000.000 foto's - de Wallen in A'dam 1.000.000 foto's - 100.000 ha tulpenland 1.000.000 foto's - en weet ik wat nog meer. Dit, en nog meer is in Japan geheel of gedeeltelijk na gemaakt of gebouwd. Wie, waar ook ter wereld durft er met z'n maffe verstand te beweren dat dat Japans is ..... en dan willen jullie mij wijs maken dat de T.tundra Amerikaans is.
Ga jij nou lopen beweren dat alles wat in Japan wordt nagebouwd oerHollands is??
Nee Willem, als jij een molentje bouwt en die exporteert naar Japan, is het een Hollands molentje.. Eerder niet.
Willem, de Tundra is net zo Amerikaans als de Focus Europees is.
En Willem, ik weet dat het soms lastig is als je een keer geen gelijk hebt. Maar van één keer wat toegeven ga je echt niet dood.
Het is zelfs niet een klein beetje erg als je er een keertje naast zit...... dat overkomt iedereen wel eens..